Sytze van der V weg uit Amersfoort

Quoted post

Ano Niem.

#5

2014-06-21 21:52

Ik vind dat hij best in Amersfoort mag wonen. Alleen niet in de buurt van kinderen.

Reacties

bet weter

#49 Re:

2014-06-22 11:04:12

#5: Ano Niem. -

Wat ik ervan zag is dat hij meer bejaarden dan kinderen tegenkomt per dag. Ik mag er vanuit gaan (zeker nu ze weten dat hij daar woont) dat de begeleiding van die dagopvang de kinderen geen moment uit het oog verliest. Dat het een uiterst onhandig gekozen plek is waar deze man wil wonen dat lijkt mij geen discussie. In de praktijk zal het waarschijnlijk wel niet zo'n vaart nemen....

Begrijp me niet verkeerd, ik praat op geen enkele wijze goed wat deze man op zijn geweten heeft, helaas is onze "rechtstaat" niet in staat om gepaste straffen voor dit soort vergrijpen te verzinnen. Ik vind het een hele moeilijke kwestie waarin ik zelf niet weet wat ik er precies van moet vinden. Ik heb daar familie in de buurt wonen en kom regelmatig met onze zoon daar in de buurt. kan me heel goed voorstellen als het naast je gebeurt dat je dan wil dat hij zo ver mogelijk opsodemieterd, maar dan ontstaat het probleem weer ergens anders. Misschien een idee om dit soort mensen bij elkaar op een onbewoond eilandje te droppen??