Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post

den Hollander

#2429

2014-05-28 07:40

1] Jullie zijn inderdaad geen tweederangs burgers in je thuislanden. Dus pak je koffer en ga.
Onder je eigen soort zul je je ook veel beter thuis voelen. Wil je toch hier blijven begin dan maar eens met het verscheuren en verbranden van dat overgeschreven haatboek koran. Zoals de Iraans-Deense ex mohammed dat doet.

2] “Onze leider”, dat is iets waar jullie gek op zijn. Wij zijn meer van het type rationele denkers die de werkelijkheid als uitgangspunt nemen. Daar kunnen jullie slecht geïnformeerde Gutmenschen en buitenlanders nog veel van leren. Want ook al zijn de beweegredenen van de meeste van jullie niet slecht, de daden door jullie gesteund zijn het wel. Tot en met moord aan toe.
Wil je persé toch praten over onze leiders dan zijn dat: Wilders, Theo van Gogh, Pim Fortuyn, Bolkenstein, Janmaat, de oude Drees.

3] Beledigen is subjectief. Als ik tegen een aap zeg dat hij een aap is, dan kan de aap zich beledigd voelen. Maar desalniettemin blijft het feit dat een aap is een aap.

4] Je omschrijft jezelf als de marc gemeenschap. Dat betekent dus dat jullie maroc passen hebben. Dus jullie zijn buitenlanders. Dus je richt je tot de verkeerde. Je moet een brief schrijven aan maroc koning. En dan kunnen we daarna de leefomstandigheden gaan vergelijken van de marocs in ons Holland en de Hollanders in jullie maroc. Getalsmatig zal dat veelzeggend worden.

5] Geen onwaarheden schrijven. Maroc, jullie land zoas jullie pas bewijst is maroc, en dat is geen rechtstaat. Immers de sharia erkent gelijke rechten niet van vrouwen, anders geaarden, en anders gelovigen.
Evenmin is maroc een democratie. De arab lente heeft aangetoond dat jullie denken dat het woord “meer geld” betekent. Democratie impliceert al sowieso scheiding van kerk en staat. Dus ik zou zo zeggen, begin daar eens mee in je land maroc.

6] Aangaande de veiligheid, daar spreken de statistieken boekdelen over. Zo is in Rottterdam 90% van de marocs in contact geweest met de politie. Getallen onder toezicht van Aboutabi. Dat bewijst dat de onveiligheid geldt voor ons Hollanders.
En dat is ook de reden waarom wij Hollanders voorstander zijn van minder marocs.
Als ook minder PvdA, en minder EU.
En dat is tegen de wet ingaand? Allerminst.
Wat wel tegen de wet indruist is als 43% van de Nederlanders wel mogen zeggen minder PvdA en EU maar niet minder marocs. Want dan is er sprake van ongelijke behandeling en daar doelt de art 137 op.

7] Aangaande werken. Ook hier spreken de statistiek opgesteld door de linkse partijen je tegen. Het probleem is juist dat de meesten van jullie steuntrekkers zijn. En de paar die werken dragen amper bij. Zo zijn er al verschillende rapporten verschenen die bewijzen dat jullie afrikanen miljarden en miljarden kosten.

8] Zoals de statistieken tonen blinken jullie slechts uit in alles wat wij Hollanders en Westerlingen beschouwen als negatief en wat dan ook bij wet verboden is. Dat jullie positief gediscrimineerd worden en dus hiervoor niet gestraft worden, DAT is discriminatie en mede de reden waarom normale weldenkenden minder van de drie genoemden wensen. Voor een veiliger, sterker en leefbaarder Nederland.
Oost west, thuis best.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.

9] En wat het laatste stuk van je schrijven betreft, DAT is dus een oproep tot geweld en strafbaar voor de wet.

10] Maar over één ding zijn we het eens. De discriminatie moet beëindigd worden. Dus stop POSITIEVE discriminatie…

Reacties

De boemerang

#2430 Re:

2014-05-28 11:05:54

#2429: den Hollander - 10] Maar over één ding zijn we het eens. De discriminatie moet beëindigd worden.

Dus u stopt vanaf nu? Mooi.

De overige punten zijn te lachwekkend danwel te treurig voor woorden om er meer aan vuil te maken. Schaam je! Diep!

De boemerang

#2431 Re:

2014-05-28 11:24:46

#2429: den Hollander - 9] En wat het laatste stuk van je schrijven betreft, DAT is dus een oproep tot geweld en strafbaar voor de wet.

Misschien de moeite waard om erbij te schrijven over wie u het in Godsnaam heeft? Ik kan in de laatste paar pagina's geen enkele oproep tot geweld aantreffen, of het zou uw eigen stuk moeten zijn dat bol staat van mallotige onwaarheden, suggestieve nonsens en je reinste rascisme dat u meent te kunnen rechtvaardigen door non-argumenten, laat staan feiten.

Ik citeer graag mijn opmerking bij een andere petitie:

"Nu we het daar toch over hebben, het valt mij op, alleen al uit de laatste paar pagina's, dat er niet alleen verschrikkelijk slecht gelezen wordt door PVV-aanhangers, maar dat zij de ander bovendien volkomen uit de lucht gegrepen beweringen verwijten. Hoe komt dat? Waarom denkt u, PVV-aanhanger, een discussie te kunnen voeren door voortdurend alleen maar in een agressieve verdediging te kruipen en daarbij argumenten aan te dragen, die nergens op slaan en volkomen aan uw wee-gezogen duim ontspruiten? Dat geldt niet alleen voor deze petitie, maar elke ander petitie hier, die verband houdt met de PVV of geblondeerde Greet, alsook op elk willekeurig forum op het internet waar diezelfde PVV en/of geblondeerde Greet ter sprake komen.

Of is het omdat geblondeerde Greet zelf ook niet anders doet en de ander meteen het 'demoniseren' en 'bashen' van de PVV verwijt, als die kritiek heeft op de ongenuanceerde en discriminerende uitspraken van Greet. Het wordt allengs van humoristisch via ergerlijk tot meelijwekkend."

Graag roep ik nogmaals op om uzelf het recht op vrijheid van meningsvorming te gunnen. Het zal louterend werken en u komt beduidend minder dom over dan wanneer u de loze kreten en minstens even loze beloften van de Grote Leider kritiekloos blijft nablaten.