de moordenaar van buster moet gestraft worden

Quoted post


Gast

#697

2014-04-22 09:19

Wat een grote dierenmoordenaar, alsof het hondje Buster er wat aan kon doen dat de relatie verbroken werd.....een hoge straf alstublieft en niet een waarschuwing met het vingertje maar minstens 15 jaar de cel in!!
Wat moet dat hondje geleden hebben, dat arme dier begreep niet wat hem over kwam...
HANGEN met die moordenaar!!!!!!!!!

Reacties


Gast

#830 Re:

2014-04-26 11:25:59

#697: -

Ja daar kennen die lieve diertjes niks aan doen zit in het zelfde parket ben al 7  jaar van me ex af  hij heet Robert slis en breek steeds in me huis in ik kan me honden niet alleen thuis laten anders doe hij mijn dieren wat aan heb ze 24 /7 bij me en als ik ze niet mee kan nemen Let mijn huisgenoot op ze God zij Dank heb ik een oplossing maar ja het zet me wel in een gevangenis met open deuren helaas maar doe dit met liefde me meisjes beschermen en de politie doe er zeker niks aan teveel corruptie want me ex breek in me huis in en droger  mijn eten als ik er niet ben me ex loop Nu Al 7 Jaar Over MIJN dak me ex chanteert de wijk agent die tiener moeders wipt als ze een biertje drinken of een joint je roken waar hun kids bij zijn dus als ze zich laten misbruiken door die agent houd hij zijn mond tegen de kinderbeschermin ik vind dat kids en dieren Door de politie niet goed behandel worden het zijn net pakjes die over de toon bank gaan DIT MOET VELEN DEN !!!!! AMEN