Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Quoted post


Gast

#208

2014-01-04 18:33

Ze moesten die eigenaar en de dader gewoon aant volk uitleveren naar mijn mening. Wa gaat die hoerezoon krijgen van straf,30 jaar op zijn lui reet liggen op "hotel" in hasselt?? Maar er bestaat nog altijd zoiets als karma,hun dag komt nog,wees daar maar zeker van!

Reacties


Gast

#490 Re:

2014-01-11 01:12:06

#208: -

het lijkt me geen goed plan om hem aan ons uit te leveren,dat zou jij echt niet willen geloof me.en zou jij deze woorden ook recht in zijn gezicht kunnen zeggen?zou jij hem recht voor zijn raap hoerenzoon kunnen noemen?ik zou dat niet durven,heb jij daar ballen voor?zijn jou ballen echt zo groot als die van een stier .kan jij hem recht in de ogen kunnen kijken en HOERENZOON kunnen noemen?BBBBRRRRRRR......Nee.Ik kan dat niet.Ik ben bang.Ik ben bang dat hij dan aan mijn oortjes trekt.Misschien geeft hij mij dan billekoek.Maar ik vindt je nu al een bink dat je nu in deze petitie dit allemaal durft te schrijven.Petje af joh.Maar je moet niet overmoedig worden en je naam erbij noteren.Ik ben blij dat er mensen zoals jij bestaan,net zoiets als BATMAN maardan iets anders.Ik voel me een heel stuk veiliger nu ik dit heb gelezen.Ik zal zeker met een gerust hart slapen vannacht.Ik weet dat jij ergens over ONS waakt.O jezus ik dank U voor de beschermengel die je ons hebt gestuurd.Heel genk,nee,heel Belgie,nee nee heel europa is U dankbaar Jezus.Ik weet da ge der zeit,GASTMAN\-/