Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Quoted post


Gast

#13

2014-01-04 08:18

ik heb claudio gekend,niet zo heel goed,af en toe sloegen we een babbeltje,hij was een lieve jongeman die dit zeker niet verdiend heeft,dit verdiend helemaal niemand,ik vind dat de cafébaas hier ook gestrafd voor moet worden omdat hij geen hulp aanbood,zelfs de politie niet belde op het moment toen ze hem afsloegen,deze man verdiend geen zaak,want je moet je klanten helpen als ze in de problemen geraken,al was het al de politie bellen en de ambulance,was dat direct gebeurd,hadden ze claudio nog kunnen redden,moesten zijn familie en vrienden dit zwaar verlies niet moeten meemaken,zover ik claudio gekend heb door met hem te babbelen,was hij een lieve warme persoon, laat hem nu en zijn familie niet in de steek door de daders direct vrij te laten en door de cafébaas ongestrafd te laten,ook de klanten die er zaten gaan zeer niet vrijuit,zo zie je dat er geen respect meer is en dat ieder voor zich leeft,niemand helpt nog een ander in nood,erg vind ik dit,de klanten moeten er bij stilstaan dat dit hun ook kan overkomen,hebben zij dan ook niet graag dat iemand hun helpt????? veel sterkte aan de familie,vrienden en kennissen,claudio,er zijn veel mensen die u missen,maar je bent hierboven veilig en wel,en zonder pijn,je leeft verder in de harten van iedereen die je gekend hebben,en ooit komt de tijd dat jullie herenigd worden,xxx

Reacties


Gast

#265 Zo is dat!

2014-01-05 07:34:34


Gast

#470 Re:

2014-01-10 19:51:38

#13: -

Heel deze petitie rust op een klets verhaal.Dit is aandacht trekkerij.Er is een klap uitgedeeld en de rest is een ongelukkige val met alle gevolgen van dien.Hierbij moet ik melden dat claudio zwaar onder invloed van alcohol en drugs agressief bedreigingen aan het uiten was.Dit alles weet zijn zus maar ze wil er een slag mee slaan.Er wordt nu volop geld ingezameld. Waarvoor?????Zij zelf kwam ook aandacht te kort,hiermee krijgt ze ook aandacht.ik vindt dat ze de situatie niet als een melkkoe moet gebruiken.Gewoon EERLIJK blijven.