Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Quoted post

pancake

#1 petitie voor claudio

2014-01-04 05:37

degenen die zwijgen zijn even schuldig,claudio verdiende niet om te sterven ...

Reacties


Gast

#44 Re: petitie voor claudio

2014-01-04 10:07:15

#1: pancake - petitie voor claudio

claudio heeft dit niet verdient afgemaakt als een hond door die smeerlappen en dan te zwijgen van stad genk is dat verdraagzaamheid wim driesen das geen burgervader foei

 


Gast

#52 Re: petitie voor claudio

2014-01-04 10:19:26

#1: pancake - petitie voor claudio

ik ben de nicht van claudio vind het fijn dat er zoveel mensen achter deze petitie voor claudio zijn

vind het echt schandalig wat ze hem aan gedaan hebben zijn geen woorden voor en hopen dat de daders in hell branden wat ze onze familie aangedaan hebben schande voor genk ook de burgemeester is even schuldig omdat hij eerder ander volk help zoals toen ze de moskee beklad hebben zo een drama erover en nu met claudio waar is die burgemeester nu voor zijn eigen volk komt hij niet op vind het gewoon schandalig neefje het ga je goed hierboven nu ben je samen met mijn mama en zio angelo jullie zijn onze beschermengels ons sterretje en julie zullen altijd in ons hartje blijven verder leven


Gast

#221 Re: petitie voor claudio

2014-01-04 19:43:49

#1: pancake - petitie voor claudio

Ik heb hem niet gekend maar voor zo zaken zijn wij Italianen... en moeten ons niet laten doen wij moeten nu de handen in elkaar slaan.... en strijden dat die cafe baas en de dader zwaar gestraft moet worden.

veel sterkte aan de familie.

gast

#235 Re: petitie voor claudio

2014-01-04 21:27:51

#1: pancake - petitie voor claudio

dit hadt was niet nodig geweest deze dood van claudio ,is zinloos gweld ,dat ze de huisbaas maar oppakken hem zeg de cafe is niet van hem !!!! maar zonder hem gebeurd daar binnen niks !!!! niks dan pooiers en poolse vrouwen daar word verhandeld,maar de gemeede doe niks !!!!!!!


Gast

#478 Re: petitie voor claudio

2014-01-10 20:11:33

#1: pancake - petitie voor claudio

Heel deze petitie rust op een klets verhaal.Dit is aandacht trekkerij.Er is een klap uitgedeeld en de rest is een ongelukkige val met alle gevolgen van dien.Hierbij moet ik melden dat claudio zwaar onder invloed van alcohol en drugs agressief bedreigingen aan het uiten was.Dit alles weet zijn zus maar ze wil er een slag mee slaan.Er wordt nu volop geld ingezameld. Waarvoor?????Zij zelf kwam ook aandacht te kort,hiermee krijgt ze ook aandacht.ik vindt dat ze de situatie niet als een melkkoe moet gebruiken.Gewoon EERLIJK blijven.