Neen tegen een moskee in Ninove!

Quoted post


Gast

#113 Re:

2013-12-12 18:30

#1: -

Ik zou niet weten waarom er geen moskee mag komen! Iedereen zijn land en zijn cultuur toch zeker! Deze woorden komen uit de mond van een christene, voor alle duidelijkheid. Ik heb mijn eerste communie, mijn plechtige communie gedaan en ik ben getrouwd voor de kerk!

Reacties


Gast

#126 Re: Re:

2013-12-13 00:37:28

#113: - Re:

Inderdaad ieder zijn LAND en cultuur. Maar als ik naar een moslim land zou gaan, ga ik daar wel geen kerk oprichten voor mijn geloof en verwacht ik ook niet dat zij ervoor betalen. Dit is nog steeds ons land en niet dat van hun, en nog steeds onze cultuur. Wij passen ons meer aan hun aan, dan zij aan ons. En u vindt dit normaal. Beetje naïef he. Daarom, Nee tegen die moskee. Genoeg is genoeg.

Marnix

#229 Re: Re:

2014-01-17 17:15:06

#113: - Re: Moest Mohammed vandaag hier leven, hij zou gezocht en veroordeeld worden voor terroristische activiteiten, oorlogsmisdaden, kindermishandeling en meervoudige moord en verkrachting. Als een psychopaat beschouwd wordt als ideaal voorbeeld "van een man en stichter van een dwangreligie" voor de moslims. Dan moet men vandaag niet verstelt staan over alles wat hier gebeurd en nog staat te gebeuren! Wanneer zullen de ogen opengaan van onze beroepspolitiekers?