Wertheimpark

Quoted post


Gast

#4 Slechtste plan ooit

2013-07-30 20:07

Dit plan valt werkelijk in de categorie : domste zet ooit. Zowel Wertheimpark en Hortus zijn monumentale parken die ieder apart prachtig en stijlvol zijn. De wanstaltige dimensie van deze unificatie zal uitsluitend overlast bezorgen, en logistiek tot astronomische problemen leiden. Dit mag, kan, en zal niet doorgaan. Ik zal met alle buurtbewoners alles doen om dit plan af te laten blazen. Er worden op dit moment juridische stappen voorbereid ingeval stadsdeel centrum de gnoemde bezwaren als wassen neus zal gaan beschouwen en haar zin zal trachten door te drijven. Als dit weer een gedrocht moet worden a la Noord Zuidlijn en restauratie Rijksmuseum wordt het werkelijk tijd om de gemeentelijke plannen op hun juridische merites t gaan beoordelen. Op dit moment is er afgezien van de wethouder van dienst geen zinnig mens te vinden die dit plan relevant, zinnig of de moeite waard vindt. Dat dit plan in de vakantieperiode ter commentaar wordt aangeboden in de hoop dat de burgers er onvolioende weet van hebben en het als hamerstuk door de Raad kan worden gestuurd is een veeg teken. Mocht het stadsdeel de moed hebben dit plan te willen bespreken, hetgeen ik betwijfel, wens ik daarvan op de hoogte te worden gehouden op mbloemgarten@gmail.com

Reacties

Buurtbewoner

#5 Re: Slechtste plan ooit

2013-08-06 19:56:56

#4: - Slechtste plan ooit 

Helemaal eens