Behoud een zwembad Brandenburg gemeente de Bilt

Quoted post


Gast

#36

2013-07-02 13:52

Getogen in Bilthoven en in mijn jeugdjaren genoten van twee zwembaden! Helaas is het natuurbad allang weg en van Brandenburg is niet veel meer over...het mag echt niet nog erger worden.....gemeente de Bilt....jullie moeten iets voor de bewoners instand houden...dat zijn jullie verplicht! Het leven is niet alleen maar wonen en werken....blijf van het zwembad af en zorg er voor...de bewoners betalen genoeg!

Reacties

gast

#185 Re:

2013-07-11 08:14:48

#36: -

Ik woon pas 12 jaar in Bilthoven, en ik vind ook dat het leven niet alleen maar uit werken en wonen bestaat.

Er moet ontspanning zijn in ons toch al drukke bestaan, en het feit dat de gemeenteraad zomaar even beslist dat het bad gesloten wordt is schandalig. Het wordt tijd dat de raad terug gaat naar de schoolbanken en zich gaat inzetten voor mensen en niet alleen handeld uit zelfzucht. Wij hebben hier een waterpolovereniging die het bad nodig heeft. En iedereen die klaagt maar dat mensen dikker worden, dus dan hebben we eindelijk voor zowel ouderen als jeugd zwemmen en nu wordt ons het bad ook nog eens afgepakt. Ik vind het schandalig. Het feit dat mensen moeten gaan reizen om zich te kunnen ontspannen, belachelijk!!!!