Veldzicht

Quoted post


Gast

#253

2013-03-30 18:28

WIJ STAAN VOOR 100% ACHTER DEZE PETITIE!
Onze zoon en met ons nog veel meer ouders van dergelijke "zonen en dochters" maken ons enorm zorgen over het voornemen van minister Teeven om niet alleen veel gevangenissen maar ook TBS klinieken op korte termijn te sluiten. De kliniek waar onze zoon verblijft FPC Veldzicht in Balkbrug in de provincie Overijssel is uniek in zijn soort. Patiënten die daar worden opgenomen en behandeld hebben vaak alleen nog deze kliniek die iets voor hen kan doen. Voordat iemand in deze kliniek wordt opgenomen zijn er heel veel jaren van ellende, verdriet en onmacht aan voorafgegaan. Waar gaan al deze "zonen en dochters" naar toe als deze kliniek haar deuren moet sluiten. De gevangenis in...? Ik hoop van niet!...tenslotte heeft iedereen die daar woont zijn straf al uitgezeten, alleen kunnen zij "niet" of "nog niet" of misschien "nooit meer"....op zichzelf wonen. Voor iedereen, dus zowel voor hen als voor de samenleving is het geweldig dat deze klinieken er zijn. FPC VELDZICHT MAG NIET SLUITEN dat zou misdadig zijn! Ook tegenover de mensen die er werken met zoveel hart voor deze buiten de maatschappij vallende groep mensen. Veel gezinnen in Balkbrug en plaatsen daarom heen hebben een inkomen uit deze kliniek en zorgen daarmee dat u 's avonds rustig kan slapen. Zij zorgen niet alleen goed voor de bewoners maar ook voor uw veiligheid. Steun de oproep en onderteken de petitie "FPC VELDZICHT MOET BLIJVEN!" Ga naar www.veldzichtmoetblijven.nl U kunt hier ook meer lezen over wat deze kliniek allemaal voor onze kinderen doet.
Uw steun is meer dan nodig, voor hen, voor het personeel, maar ook voor uw welzijn en gelooft u mij maar: Minister Teeven is het echt van plan!
WIJ HEBBEN GETEKEND! U TOCH OOK !?

Reacties


Gast

#255 Re:

2013-03-30 19:59:29

#253: -

Hartverwarmend en respect voor u! Dit soort reacties geeft mij als medewerkster van FPC Veldzicht moed om door te gaan met actie voeren. GEWELDIG EN BEDANKT!

medewerker

#257 Re:

2013-03-30 20:59:24

#253: -

Respect


Gast

#259 Re:

2013-03-31 10:31:08


Gast

#327 Re:

2013-04-15 18:13:37