Wij willen een Referendum over Bestuurlijk Nederland en BANKEN


Gast

/ #95 Re:

2012-05-26 14:57

#93: - Leuk kennis te maken. Ik heb het zelfde probleem als U, de media doet niets, op nujij een keer of 5 al een ban.  tijdens de start lag mijn FB er twee dagen uit, toevallig he. ik zelf betaald geadverteerd, dat kan ik niet blijven doen. Ik hoop maar dat mensen wel delen op FB  en twitter en hier kijken kennis van uw link nemen. En hoop bij redelijk veel handtekeningen toch die publiciteit van de media te krijgen. niete min beogen wij het zelfde doel. Mocht een journalist dit lezen ...... waarom publiceren jullie niet...... het vrije woord is jullie toch zo veel waard. ...zeker euro's.

Als alle huurders tekenen zijn er voldoende handtekeningen om een duidelijk signaal te geven, kan er via rechtswegen Druk op politiek uitgeoefend worden. Zo eenvoudig is het.  Respect voor wordpress com e.a. op nujij.nl die blijven proberen u te informeren over de misstanden bij banken en semi (overheid) zonder u kunnen deze mensen ook niets. deel daarom verdiep u in de materie.  pr weekend en de schrijver ( gast 10.000x bedankt) we houden contact. BEDANKT VOOR HET PLAATSEN OP UW BLOG.