samen werken aan de veiligheid omtrend de bus en tramongevallen


Gast

/ #1

2012-04-03 22:15

en echt mensen hoe veiliger te beter.
doe het desnoods voor jullie kleinkinderen
ik dacht te weten dat veiligheid boven stond ja,maar dacht ook 1 politie agent aan lichten baas indien deze er niet is men op lichten verder ging.
bij mij ik wandelde door groen dus word nu teruggefloten na politie aan lichten is tram 2 de in rang neen .
kan toch niet dus wat leer ik mijn kinderen nu en geloof me dat ik het totaal niet meer weet .
en hoop vooralsnog echt gemeend ik nog wat steun krijg want door dit alles ja 30 april op straat daar sta ik nu voor,ja door dit ongeval.
EN DE JUFFROUW MEVROUW die mij helpte waar ik onderdak kreeg is door omstandigheden nu verplicht mij op straat te zetten,of ze verliest zelf haar hulp .
die ze nodig heeft ondertussen gaat mijn lijdensweg verder en ja soms zo benauwd en ja schrik 1ste keer in mijn 42jaar heb ik schrik waar ik eindigen zal met of zonder mijn kinderen daar ik ook ja na 5 jaar zwoegen ze terug zien kan als ik lopen kan en woonst heb.
al bij al probeer ik positief te blijven en ja dit enkel door enkele en ja vele hun goede woorden die ik althans zie vanuit de achtergrond
.
daarvoor mijn grootste dank.
ook al is het loodzwaar enkel met jullie positieve woorden denk ik me staande te houden voor mij en de 2 andere jongedame s die er niet meer zijn en denk er voorduurend aan , WAT ALS IK ER OOK NIET MEER HAD GEWEEST .........elke nacht .
ik weet ik ben een vechter en vecht voor alle 3 en alle rest die gestorven zijn in 2011 tel maar.
IK KREEG TE HOREN WAAR/OF NIET
om althans de trams net zoals amerika in de lucht te hangen veel zou verdwijnen ,WANT 4 DAGEN VOOR MIJN ONGEVAL LIEP IK OVER HET ZELFDE STUKJE MET DE ZOON VAN REBECCA EN DENK JA IK ZOU HET NOOIT TE BOVEN KOMEN MOEST IK HAAR MOETEN ZEGGEN U ZOON IS GESTORVEN ONDER TRAM OP HET MOMENT IK BIJ HEM WAS DUS JA DE VEILIGHEID IS VOOR ONZE TOEKOMST EN KLEIN KINDEREN
MVG GINO