Geengenummerdeplaatsenindekuip


Gast

/ #24

2012-03-16 14:15

Patrick Verbaan
heeft net 20 minuten met de klanten service aan de lijn gehangen, en ze konden geen antwoorden geven op mijn vragen naar aanleiding van de genummerde vakken in het volgend seizoen, ik moet maar een mail sturen en daar mijn ongenoegen in laten blijken.
Helaas kan mijn zoon nu volgend jaar dus niet meer mee want ik kan geen losse genummerde kaart kopen bij de primera, en dat heeft als gevolg dat als mijn zoon meegaat op een losse gekochte kaart hij dus misschien beneden in het vak zit en ik op mijn eigen nummer boven in het vak???? ik kan wel verplaatst worden naar een aangrenzend nummer voor 1 wedstrijd als ik dit van te voren aangeef bij feyenoord?? dus zit ik met me zoon onder in het vak terwijl de groep vrienden waar wij elke wedstrijd mee gaan en het ook luek vinden als wij bij hun zitten, dan ook weer boven zitten op hun eigen nummers?? ook is het dan zo dat als wij allemaal de kids mee willen nemen naar de wedstrijd wij dus allemaal verdeeld over het vak zitten en niet gezellig bij elkaar, waar wij het eigenlijk voor doen als we de kids meenemen, voor de gezelligheid voor de kids, lekker samen. echt zo jammer van onze club dit, er wordt totaal niet meer gekeken naar de supporter maar alleen maar naar hoe kunnen wij het regiseren en hoe kunnen wij iedereen zo goed mogelijk in de gaten houden en kunnen zien wat ze doen, wat ze zeggen, wat ze roken, offie niet te enthousiast ben, enz.

FEYENOORD EN ZIJN SUPPORTERS BELEID, HOE MOEILIJK KUNNEN WE HET MAKEN :-(