SKB moet blijven


Gast

/ #14 Re: Re: Re: DOEN

2012-01-13 19:01

#11: De Manager - Re: Re: DOEN 

U klinkt overduidelijk als een 'manager op afstand'!!! Veel mooie management praat....maar het belang van de patiënt , het personeel en de bewoners van de regio zie ik nergens meer terug komen. Algemeen geklets over wel of niet een extra managementlaag, klachtenorganisaties... Onderaan wordt nog even het belang van de patiënt aangehaald. Maar wat nou belang van de patiënt?!? zorg op grote afstand, is dat in het belang van de patiënt?? Vreemde redenatie houdt u erop na. Het enige wat dat opleverd is en financiële bezuiziniging!! en ik begrijp volledig dat dat u als 'manager' wel aanstaat. Helaas worden veel belangrijke keuzes die de burger direct aangaan teveel vanuit het oog van een 'manager' gemaakt en puur vanuit een kostenplaatje met alle gevolgen van dien..... Zie wat er met nederland gebeurd. Al die fusies van zorginstellingen en ziekenhuizen hebben geen goede uitwerking op de zorg gehad. Praktijkvoorbeelden uit andere regio's zijn er in overvloed, maar helaas hoor ik u daar niet over. Maar ach, verbaast me ook niets, u bent nou eenmaal een 'manager'. En laat de gemeente maar subsidie geven!! daar geef ik mijn belastingcenten graag aan uit :-) gaat het ten minste naar iets goeds......