Anne Faber dood door schuld rechtssysteem


Gast

/ #889

2017-10-17 00:37

Lydia,
Zojuist ventileerde ik mijn overtuiging en toelichting inzake de moord op Anne. De Heer hebbe haar ziel.

Stef Blok is thans de huidige minister van "Veiligheid en justitie". Vergeet vooral niet, dat deze grote geest
als minister van Volkshuisvesting indertijd al werd aangeduid als "StruikelBlok". Hetzelfde geldt voor minister
Jeanine Hennis-Plasschaert. Minister ZONDER kennis over hetgeen zij allebei dienden te beslissen. In dat
kader is het helemaal niet belangrijk, dat commando's met afgekeurd materieel ten gevolge daarvan ten
grave worden gedragen. Immers, Els Borst verwerktelijkte een wet waardoor zij zelf om het leven werd ge-
bracht: De gestoorde dader doodde haar, door haar met een kruisboog in het gezicht te schieten. Nadien
sneed hij allebei haar ogen uit. Voor een juist begrip: Bij een abortus wordt in de baarmoeder het ongeboren
kind uit elkaar getrokken, nadien afgevoerd. Het aantal abortussen is onvoorstelbaar hoog. Bestaat er nog wel
enig verschil op de moord op Borst en anderzijds het aantal moorden op ongeboren babies?

Helaas heb ik geen vrolijker bericht.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...