petitie tegen kraakverbod in belgië , 1st betaalbare woningen

Mr Jude

/ #21 lening

2017-09-08 11:26

Ik ben zo blij en dankbaar voor God voor wat hij in mijn leven gedaan heeft. Na twee jaar online lancering hebben de internet scamers erin geslaagd om $ 7,430.00 te betalen zonder dat ik mijn lening heb gegeven, verloor ik alles wat ik heb als gevolg van scam en sindsdien was ik bang om online contact te maken over de lening. Op een dag zag ik op een dag een commentaar van een mannaam Jude van Austral, die de Jamie Dimon Kredit bedankte om een ​​lening te lenen en te zeggen dat als iemand er ook een lening nodig heeft, contact opnemen met het bedrijf en zij zullen zeker lichaamslening dus ik nam er e-mail en ik contacteerde hen, we hadden elke overeenkomst om de lening terug te betalen en ik heb mijn bankrekening bij hen ingediend en ze vertelden dat ik mijn lening in 48 uur en met mijn grootste schok zal ontvangen, precies 48 uur, mijn bank verzenden ik een waarschuwing van bevestiging dat de Jamie Dimon Kredit mijn lening bedrag van $ 90.000,00 dollar op mijn rekening heeft overgemaakt, ben zo blij en ik wil dit medium gebruiken om advies te geven aan iedereen die lening nodig heeft of dat u in het verleden een oplichter bent geweest niet meer en contacteer het juiste bedrijf, die kan lenen op (Jamie.dimon_kredit AT hotmail.com). en wees voorzichtig met internet oplichting. Veel van deze e-mail van kredietverstrekkers die u online ziet, zijn allemaal oplichting, dus contact opnemen met de Jamie Dimon Kredit omdat ze u in staat zijn om uw lening te bedanken. als je met mij wilt praten, kan je me mailen via mijn privé email oke ... via judem663 AT gmail.com