Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen


Gast

/ #1676

2011-11-30 21:46

Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat er eindelijk eens geluistert wordt naar alle leden van Hyves.
Dat ze niet alles maar doen wat in hun opkomt en spelen met alles wat ze voorhanden hebben.
Veel leden zijn er de dupe van en er dreigt hierdoor een leegloop.
Ik heb het gevoel dat ik een speelballetje ben, alles waar je om vraagt, over klaag wordt tegen je gebruikt wat maakt dat de klachten die er al waren alleen nog maar toenemen.
De berichten, de krabbels, de krabbelplaatjes, de PNG en GIF bestanden, Alles wat al een probleem was hebben ze nog een hoopje bovenop gegooid.
Nu kan je de krabbels al helemaal niet meer zien...verscholen onder een "LEES MEER" de plaatjes spelen ook hierdoor KIEKEBOE..GIF EN PNG BESTANDEN worden nu al sterk verkleind door de codeinbreng van photobucket, geen samenwerking meer wat Hyves betreft, maar nu worden ze ook nog eens verstopt ondanks de klachten dat we het normale formaat terug wilen.
Over de publieke hyves maar niet te spreken, die zitten met hun handen in het haar. Jaren hebben ze erover gedaan om het op te bouwen en nu is alles niet meer te overzien..........

OK........een klacht en t moest een reactie zijn.

Mijn reactie.......OREN OPEN HYVES EN VOORAL OGEN OPEN...als jullie je er maar een klein beetje in verdiepen dan zou je ZIEN/HOREN dat jullie ons met heel veel problemen opzadelen.

Groetjes Corry