Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #8094

2016-11-08 23:03

Ik begin het een beetje zat te worden. Sylvana zit dan wel heel leuk hier te klagen over de zwarte piet ( het is een kinderfeest, mij is altijd geleert dat ze zwart waren vanwege het roet uit de schoorsteen, en als kleine kind kom je niet op het idee om iemand te discrimineren met huidskleur, de ouders leren het de kinderen aan, vroeger heeft ze wel lekker zitten meegenieten met sinterklaas en nu staat ze te klagen, het enige NL feest dat van nederland zelf is wordt weer eens verpest en dat nederlandse burgers (blank) racisten zijn of medeplichtig zijn hier aan BELACHELIJK. Ik vraag me af of ze weleens gekeken heeft naar haar eigen geschiedenis, wat er wel niet gebeurd in suriname, hoe racistisch ze zijn tegenover andere volkeren (chineses, javanen en hindoestanen) daar en dan komt ze hier beginnen over slavernij bah. Voor mij gaat ze veel te ver, op een gegeef moment zal haar uitlatingen ook schade brengen op de kijk naar andere surinamers o.a. ze zeggen toch altijd " de 1 verpest het voor de ander" door haar uitlatingen zijn de meeste surinamers o.a. ik dat iedereen op ons neer zal kijken daardoor en hetzelfde zal denken als Sylvana!! ze moet eerst naar haarzelf kijken voor ze haar vinger naar andere wijst!