Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #7795 Re:

2016-11-08 15:28

#7785: Rdammer -  

rot toch op man!!! jij bent net zo blind als de rest van et schapenvolk hier in nederland!!!!

wilders heeft niks verkeerds gedaan.. klonk misschien een beetje extreem z'n uitspraak van minder marocanen... maar weet zeker dat ie er wat anders mee bedoelde!!

mevr.simons daarintegen ''BESCHULDIGD ELKE BLANKE ERVAN RACIST TE ZIJN" en helpt absoluut niet mee aan een oplossing voor al dit tuig maar maakt et alleen maar erger terwijl wilders een oplossing zoekt!!!!

 

nederland heeft een grote schoonmaak van al zn zogenaamde gasten nodig die nooit vertrokken zijn

 

zorg dat nederland ook echt nederland blijft!!!

 

deze multi-culti onzin werkt niet en zal et ook nooit doen

 

racistisch? NEE

 

patriottistisch? een dikke vette JA - eigen volk eerst dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ik werd 10 jaar geleden al voor nazi uitgemaakt omdat ik een blanke huidskleur heb... kon et bijna niet geloven wat die mongool zei... heb em gezegt dat ie terug naar school moest gaan en duidelijk niet weet wat een nazi is!!!!

BEN EEN GABBER NAMELIJK!!!!!! ook dit is een nederlandse cultuur !!!!! bevalt et niet... oprotten dan!!!!

 

ik word er nu toch wel echt ********** ziek van dat et nu gwn weer gebeurt, en ook nog eens iemand met een positie in de politiek wat ongeloofelijk veel schade kan aanrichten zolang nederland zo tolerant blijft als nu en zich maar blijft aanpassen aan anderen inplaats van hun eigen normen en waarden in stand te houden!!!