Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Sandra

/ #7630 Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

2016-11-08 12:45

Respect heb ik voor alle mensen en hun gevoelens, verleden heb ik niets mee te maken, toen was ik er nog niet en kan ik geen verantwoording voor dragen. Ik vind het dan ook heel moeilijk om een mening te hebben voor de mensen die een probleem hebben met het Sinterklaasfeest en de zwarte Pieten die daarbij horen. Maar dat ik een racist zou zijn omdat ik een Nederlander ben die met het Sinterklaasfeest is opgegroeid, dat vind ik niet eerlijk, ik ben geen racist en wens daar niet voor uitgemaakt te worden, mijn vader en mijn oma etc. zijn in mijn ogen ook geen racisten, maar mensen die de kinderen een feest gunnen. Ik zou met mijn kinderen en kleinkinderen ook graag het Sinterklaasfeest willen vieren, maar zonder die leuke zwarte Pieten, is Sinterklaas maar een oude man, de Pieten horen erbij en het is maar 1x per jaar voor de kinderen en niet bedoeld om mensen te kwetsen.. Waarom haat zaaien in ons land dat we racisten zijn ? Dat maakt mij boos en daardoor krijgen we juist ruzie en verdeeldheid in ons land.. We leven in een klein land met veel culturen en daardoor verdwijnt ons land wat het was, denken de mensen die hier heen zijn gekomen daar ook aan ? Hoe het voor ons kleine volkje is, dat we met iedereen samen willen leven en alles aan de kant moeten zetten om het naar de zin te maken van andere culturen? Het maakt mij verdrietig en ik weet niet goed te verwoorden wat er allemaal door mij heen gaat, toch wilde ik dit wel eens een keer kwijt...