Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #6216

2016-11-07 18:36

Ik voel van mvr Simons veel Haay Uitstralen,met name naar de Vlanke-Witte Nederlanders,Dit komt bij haar vooral dior het Kolonialisme van Nederland,Heel lang Geleden,waar ik totaal geen Invloed op heb gehad,en nu door het Kinderfeest st.Nicolaas met Zwarte Piet,haalt zij en Vekende nederlanders dat aan om ons Kinderfeest Voor Jong en Oud te Verpesten!-
Ik voel Proef haar Haat richting de Nederlanders,Maar zij heeft in haar Beste (o.a. TV)-Tijd wel hier haar Geld Verdiend,en dan zo tekeer gaan,dat is Hypocriet,rerwijl zezelf ook het SinterklaasFeest vroeger heeft Gevierd!-
Nu zij niet meer in de belangstelling staat voor TV Enzv; draagt zij Haat yit naar het Nederlandse Volk,en zijn wij de Boosdoeners,en Ikzelf hou er niet van als zij( Men)- Mij uitmaken voor Racist,dit Pik ik van Niemand,en zeker niet van mevr; Sylvana Simons die het er erg dik bovenop legt dat over Zwarte Piet,wat is het Volgende?-
Ik ben ook van plan om naar de Rechter te Stappen,vanwege Haar Racistisch Gedrag Jegens het Blanke-Witte Nederlandse Volk,Dus Ook Naar Jegens Mij,en dit neem ik Zeer Zwaar Op!-
Vriendelijke Groet, Theo.