Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #4820

2016-11-07 12:58

In mijn ogen zorgt juist Sulylvana er voor dat groepen mensen tegen elkaar opgezet worden Ik ben voor het behoud van Zwarte Piet bijvoorbeeld en voor het behoud van onze eigen geschiedenis Lis van het feit of ze in het licht van deze tijdgeest bezien "goed of fout" zijn Het heeft dit land gemaakt wat het nu is en mijns inziens mag je je eigen geschiedenis nooit wegmoffelen Zwartepiet hoort ook bij die geschiedenis en heb ik nog nooit in verband gebracht met racisme totdat Mevrouw Simons er over begon Als het aan haar ligt verdwijnen ook "koloniale uitingen" uit het straatbeeld Bijvoorbeeld straatnamen naar zeehelden vernoemd zoals Michiel de Ruiter hetgeen voor mij als oud Marinier onverteerbaar is Ook ben ik het zat dat ik op tv als discriminerende racist wordt betiteld Door Simon alleen maar omdat ik voor Zwarte Piet ben Democratie houd in dat de minderheid zich dient te schikken naar de wensen van de meerderheid...ik ben zeker niet blij ober deze regering maar zijbzijn met meerderheid democratisch gekozen 4 jaar geleden dus ik heb dit te accepteren 75 % van Nederland wil behoud van Zwarte Piet dus of Simon het nu leuk vind of niet, in deze democratie mede ontstaan uit de opofferingen van onze zeehelden van vroeger dient zijbzijn te schikken naar de wil van het volk Doordat ze dit niet doet en blijft polariseren op tv en in de pers zet zij in mijn ogen aan tot haat Ik hoop oprecht dat zij zich straks voor het gerecht moet verantwoorden voor haar gefrustreerde kruistocht