Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

de Zwarte Hoofd Piet
Gast

/ #2178

2016-11-06 08:42

Ik steun deze petitie om aangifte te doen tegen mevrouw Simons, omdat het, naar mijn mening afgelopen moet zijn met de invloed van individuen die proberen de Nederlandse normen, waarden en cultuurgoed te veranderen om daarvoor in de plaats achterlijke ideeën in te voeren. Mevrouw Simons is naar mijn mening een Surinaamse die in Nederland woont. Beter zou het zijn als deze mevrouw zich in Suriname gaat inzetten voor het welzijn van Suriname en zich niet zou bezig houden met de onzin actie tegen zwarte pieten. Dat deze mevrouw niet helemaal spoort blijkt wel uit het feit dat zij zich heeft aangesloten bij een politieke partij die o.a. vindt dat vrouwen onderdrukt mogen worden door mannen. Uit deze en andere acties van deze mevrouw blijkt mijn inziens dat er erg weinig licht brand op zolder bij mevrouw Simons.
Verder mag deze mevrouw erg blij zijn dat haar voorouders vanuit Afrika naar de bewoonde wereld zijn gebracht, want anders zou deze mevrouw nu in Afrika wonen en zich alleen bezig houden met het vinden van haar dagelijks voedsel in plaats van de onzin waar zij nu mee bezig is.