Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Roberto

/ #349 Petitie tegen Sylvana Simons i.v.m. haatzaaierij, racisme en vernietigingsdrang v/d Ned. cultuur

2016-11-05 14:57

Petitie tegen S. Simons i.v.m. haatzaaierij, racisme en poging vernietigen Ned Cultuur

 

Ik ben, Sylvana Simons, die kennelijk last heeft van een onverwerkt verleden, behept is met een verwrongen zelfbeeld, zich bij het minste geringste gekwetst of benadeeld voelt en het "BLANKE RAS" en autochtone Nederlanders in het bijzonder, in de media verantwoordelijk stelt voor de frustraties en ellende zoals die door sommigen binnen bevolkingsgroepen met een niet Nederlandse achtergrond wordt ervaren, spuugzat.  

Met haar beschuldiging betitelt zij mij als blanke autochtone Nederlander als Racist en beschuldigt zij mij van discriminatie.

Kennelijk hebben haar frustraties er ook toe geleid dat ze zich tot taak heeft gesteld de Nederlandse Cultuur te ondermijnen c.q. te vernietigen.  

Simons maakt zich in mijn optiek schuldig aan discriminatie, racisme, haatzaaierij en moedwillige ondermijning en pogen tot vernietiging van het Nederlands Cultureel Erfgoed.  

Het wordt tijd dat Sylvana Simons eens tot de orde wordt geroepen.