Zeg Nee tegen de 4de kliko in de gemeente Houten


Gast

/ #198

2016-10-27 17:23

Ik heb ondertekend omdat ik al vn plan was een email naar de gemeente te sturen over dit probleem. Ik ben al lang een 'zeer goede afvalscheider'. Ik juich het ook toe dat dit gebeurd. De laatste tijd verbaas ik me er over dat als ik naar buiten kijk het lijkt of de wereld weer is teruggekeerd naar de jaren 80. Toen lagen er ook vuilniszakken aan de kant van de weg. Wat heeft dat voor zin vroeg ik me dan ook af? Als de grijze kliko niet meer vol zit omdat alle spullen die daar vroeger inzaten nu in de plastic zak gaan waar zijn we dan mee bezig. De grijze kliko kan net zo goed weer in ere hersteld worden want nu zet ik deze nog maar eens per 6 weken aan de straat. Dan zit er nog niets in. Ik erger me aan de zakken die op de grond liggen. Door katten opengetrokken worden in de nacht omdat er blikjes met bijvoorbeeld visresten inzitten. Kortom een 4e kliko is wat mij betreft niet aan de orde. Ik zal dan ook een kliko inleveren als ik deze oranje kliko van de gemeente voorgeschoteld krijg.