Laat dhr. R.Mawete M'vulu in Nederland met vergunning!

Gast

/ #36

2016-10-21 23:27

Hoe komen de mensen die dit willen uitvoeren bij dit besluit. Na 20 jaar werkt hij met kleine en grote kinderen in de sportschool om de kinderen die door bepaalde groepen niet getolereerd worden lichaamlijk en geestelijke gelijk afgemaakt worden.wij zijn toch niet zo een land dat we ons echt zo misdragen tegen werkende mensen
die echt keihart doen om het een beetje u gezellig te houden kom op mensen elk huis heeft zijn kruis laat iedereen in zijn eigenwaarde geniet meteen van de mensen die je dankbaar zijn voor hun gezinnetje kijk eerst na jezelf en dan meteen een positieve blik op de andere .Deze man werkt doet zoveel voor alle kinderen van zichzelf en andere ik neem mijn petje af voor deze man . Regering word wakker maar stuur mensen terug die al meerdere keren in aanraking zijn geweest met justitie of geen reïntegratie doen . Wij zijn echt een cultuur vriendelijk land daar kan nog wel wat dingen in verandert worden meer lik op stuk .voor de rest wil ik zeggen geniet van iedereen maak er een fijne tijd van en respecteer elkander.