nee tegen AZC 's-Gravenpolder
Rotterdams jongetje |
/ #62 Azc2016-06-15 22:33Toen ik via rotterdam naar vlissingen kwam vond ik het lekker stil in zeeland ik heb zelf geen geloofsovertuiging maar bij sommige geloven heb ik zo mijn bedenkingen. Ik vervolgde mijn weg via Ovezande en Driewegen naar je raad het al 'S-Gravenpolder de rust en stilte is in dit dorp echt enorm je moet er echt van houden dat er op zondag gewoon niks is als de mensen die vroom en super mooi gekleed naar de kerk gaan Mijn eerste week zag ik een tweeling spelen in de speeltuin hier achter de oude school ik dacht nog wat doen die in een speeltuin met hun zondagse kleding helaas ik had het mis het was namelijk geen zondag ik ging op een zondag naar een rock en roll meeting met onze oude legerambulance the old grey elephant en kwam de tweeling tegen met hun ouders en de echte zondagskleding Iets wat waarschijnlijk dadelijk gezien word als vreemd door de mensen die in de AZC zullen verblijven of is het dadelijk de regel dat zij op zondag binnen moeten blijven voor de mensen die denken dat ik discrimineer of misschien zelfs een rassist ben ik kan jullie alleen maar vertellen dat ik een veteraan ben van 48 die in de wereld al te veel gezien heb en dat dit soort mensen nog wel eens mijn grens over zouden kunnen gaan iets wat ik zelf niet wil ik ben al te veel verloren ik heb het niet over de echte vluchteling maar over die haantjes die je ook wel tegen komt op tv die zeggen een vrouw te moeten bevredigen terwijl ze eigenlijk bedoelen dat ze zelf bevredigd moeten worden ik weet ook wel dat we hier wetten hebben en dat de wetshandhavers dit moeten doen maar die hebben het tegenwoordig zo druk met hun eigen haantjes gedrag |
|
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Respecteer de euthanasiewet
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
STOP het hoofddoekenverbod
494 Gemaakt: 2025-05-08
❗ Red de Schoolsportdagen in Gent ❗
380 Gemaakt: 2025-05-12
Freerunparkje Meerland
384 Gemaakt: 2025-05-06
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
2120 Gemaakt: 2024-07-07
Behoud foodtruck Cakelicious
145 Gemaakt: 2025-05-10
Nee tegen azc
119 Gemaakt: 2025-05-13
Geen nieuw gemeentehuis voor gemeente Het Hogeland
80 Gemaakt: 2025-05-08
Laat de Turnsport in Ridderkerk niet in hun hemd staan!
1141 Gemaakt: 2025-05-03
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
1931 Gemaakt: 2025-03-19
BBQ'en met de eerste zonnenstralen van de dag!
57 Gemaakt: 2025-05-10
Laat deel van beschermd stadsgezicht Hulst niet verdwijnen!
190 Gemaakt: 2025-05-02
STOP het hoofddoeken verbod
103 Gemaakt: 2025-05-06
Omheind hondenrenveld Oosterhof
50 Gemaakt: 2025-05-15
Neen tegen nieuwe industriezone Lepelboomstraat - Blauwe Zwaanstraat - Vichtseweg (PRUP)
401 Gemaakt: 2025-04-22
Behoud onze ijsjes op de zeedijk! Zeg ja tegen de ijskiosken van Knokke-Heist!
525 Gemaakt: 2025-04-29
Meer veiligheid in Rotselaar-Heikant
279 Gemaakt: 2025-05-07
Krachten bundelen voor behoud gespreide zorg
245 Gemaakt: 2025-04-16
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1074 Gemaakt: 2025-04-08
Huurdersinitiatief voor meer picknicktafels op de Sterre
100 Gemaakt: 2025-05-03
HET PLAATSEN VAN SCHEIDINGSWANDEN IN DE KLEUTER-TOILETTEN
22 Gemaakt: 2025-05-12