nee tegen AZC 's-Gravenpolder

Rotterdams jongetje

/ #62 Azc

2016-06-15 22:33

Toen ik via rotterdam naar vlissingen kwam vond ik het lekker stil in zeeland ik heb zelf geen geloofsovertuiging 

maar bij sommige geloven heb ik zo mijn bedenkingen.

Ik vervolgde mijn weg via Ovezande en Driewegen naar je raad het al 'S-Gravenpolder de rust en stilte is in dit dorp echt enorm je moet er echt van houden dat er op zondag gewoon niks is als de mensen die vroom en super mooi gekleed naar de kerk gaan 

Mijn eerste week zag ik een tweeling spelen in de speeltuin hier achter de oude school ik dacht nog wat doen die in een speeltuin met hun zondagse kleding helaas ik had het mis het was namelijk geen zondag 

ik ging op een zondag naar een rock en roll meeting met onze oude legerambulance the old grey elephant en kwam de tweeling tegen met hun ouders en de echte zondagskleding 

Iets wat waarschijnlijk dadelijk gezien word als vreemd door de mensen die in de AZC zullen verblijven of is het dadelijk de regel dat zij op zondag binnen moeten blijven 

voor de mensen die denken dat ik discrimineer of misschien zelfs een rassist ben ik kan jullie alleen maar vertellen dat ik een veteraan ben van 48 die in de wereld al te veel gezien heb en dat dit soort mensen nog wel eens mijn grens over zouden kunnen gaan iets wat ik zelf niet wil ik ben al te veel verloren 

ik heb het niet over de echte vluchteling maar over die haantjes die je ook wel tegen komt op tv die zeggen een vrouw te moeten bevredigen terwijl ze eigenlijk bedoelen dat ze zelf bevredigd moeten worden 

ik weet ook wel dat we hier wetten hebben en dat de wetshandhavers dit moeten doen maar die hebben het tegenwoordig zo druk met hun eigen haantjes gedrag