Vakuutuslääkärit on asetettava totuusvelvoitteen piiriin
AP |
/ #407 Ristiin menevät päätökset.2016-02-10 14:59Olen hakenut työkyvytttömyyseläkettä v.2007 ja v.2009 joista 2009 tehdyn hakemuksen kielteisen päätöksen takia kävin koko valitus prosessin läpi sosiaaliturvamuutoksenhakulautakunnasta aina vakuutusoikeuteen asti.Molemmilla kerroilla tuli hylky,koska katsottiin että minulla todetut sairaudet eivät ole rittävä syy eläkkeeseen vaan minut todettiin työkykyiseksi.Olinkin jo alkuvuodesta aavistellut päätöksen oleva kielteinen joten olin päättänyt aloittaa työt huhtikuussa 2012 sairauksista huolimatta.Onnistuinkin mielestäni hyvin työtapoja muuttamalla ja vahvoja särkylääkkeitä käyttäen tekemään töitä lähestulkoon normaalisti.Tein töitä silloinkun niitä oli.Välillä olin jaksoja työttömänä työnhakijana. Kunnes jouduin pahaan kolariin heinäkuun lopulla 2014.Ajoin moottoripyörällä kun hirvi tuli yllättäen eteen ja törmäsin siihen 80 km/h suoraan kylkeen,hirvi kuoli minä jäin henkiin.Loukkasin onnettomuudessa pahiten oikean käteni joka on nyt leikattu 4 kertaa ja lopulta jouduttiin tekemään kesäkuussa 2015 oikean käden ranteen jäykistys leikkaus.Vasemmasta kädestäni murtui sormi joka oli 6 viikkoa lastassa.Heti lastan poiston jälkeen alkoi vasen käteni oireilla.Kerroin tästä kahdelle eri lääkärille syyskuussa 2014, jotka totesivat että ensin hoidetaan oikea käsi ja sitten vasen.Oikean käden hoidot katsottiin päättyneeksi marraskuun lopulla 2015.Hoitava lääkäri laittoi maksusitoumus pyynnön tässä yhteydessä vakuutusyhtiöön vasemman käden ranteen tarkempia tutkimuksia varten.Vakuutus yhtiöstä tuli päätös jonka mukaan onnettomuudesta oli mennyt niin kauan että syy-yhteyttä vasemman käden vammoihin ei ole.Minulla oli myös todettu lievä aivovamma (tutkimus keväällä 2015) joka vakuutusyhtiön mukaan ei ole myöskään syy-yhteydessä onnettomuuteen.Vasemman käden puristusvoima keväällä 2015 oli 12kg ja oikea 10 kg.(normaali n.45kg.) Olin tehnyt lääkärin kehoituksesta työeläkehakemuksen lokakuussa 2014 onnettomuuden jälkeen.Sain myönteisen päätöksen huhtikuussa 2015.Vakuutusyhtiö maksoi minulle ansionmenetyskorvausta toukokuun 2015 loppuun jonka jälkeen lopetti maksamisen vedoten siihen että olin ollut työkyvytön ennen onnettomuutta viitaten 2007 ja 2009 jätettyihin eläkehakemuksiin,joista olin saanut kielteisen päätöksen. Syksyllä 2012 vakuutusoikeus oli todennut minut työkykyiseksi ja nyt en muka olisi ollutkaan työkykyinen vaikka olin ollut töissä kesäkuussa 2014.!!!!!????Eli tässä yritetään kiertää korvausvelvollisuutta. Vammaluokitus on oikeassa kädessä tällä hetkellä lievä tilapäinen haitta!?Ainut vamma joka on hyväksytty. t:AP |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Gort over de grens moet blijven.
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Geen hoge milieucategorie (HMC) bedrijvigheid Warmoeziersweg Bergschenhoek
315 Gemaakt: 2025-07-15
Geen AZC barendrecht op grens van Lombardijen
897 Gemaakt: 2025-07-08
📢 Petitie: Erken institutioneel seksisme als structureel probleem in Nederland
145 Gemaakt: 2025-06-26
Geen windmolens op de Grashoek
304 Gemaakt: 2025-07-03
NEEN, geen zonnepanelen op "de Pit" in Nieuwkapelle!
708 Gemaakt: 2022-05-17
Gort over de grens moet blijven.
5878 Gemaakt: 2025-06-16
Red onze tuin! Samentuin Fonteinstraat
89 Gemaakt: 2025-07-08
Bezwaar Windturbines Stad Kortrijk
405 Gemaakt: 2025-07-03
Pak ons buitenzwembad niet af!
1926 Gemaakt: 2025-06-02
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9393 Gemaakt: 2025-06-04
Hou IJsbaan DE PISTE Kortrijk open !
2313 Gemaakt: 2025-07-05
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3018 Gemaakt: 2024-10-23
Behoud het auditorium Maisin in zijn volledige staat
95 Gemaakt: 2025-07-10
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
6146 Gemaakt: 2025-06-15
Ik ben tegen de komst van een arbeidsmigrantenhotel in het mooie buitengebied van Heinkenszand voor 48 arbeidsmigranten die niet in de buurt gaan werken maar in Yerseke of Noord Brabant.
112 Gemaakt: 2022-02-14
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3529 Gemaakt: 2024-07-07
Behoud de NS JongerenDagkaart
2656 Gemaakt: 2025-06-24
Stop het zonneveld in Heelsum — Red natuur, vogels én vruchtbare grond
1163 Gemaakt: 2025-05-19
Lara en Vita blijven mod!
16 Gemaakt: 2025-07-15
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
337 Gemaakt: 2025-06-25