Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven

Gast

/ #7 ik vindt het niet kunnen

2015-11-16 20:23

ik vindt dit niet kunnen van het zilvermeer .

wij moeten betalen om er 11 maanden te mogen zijn en dat is niet niks .

en moeten alles afbreken er mag niks blijven liggen of staan of wij krijgen een verwitteging van hun.

en ze praten over de zomer toeristen niet over de de campeerders die er door het jaar regelmatig of veel zijn .

ze zouden niet in de blokhutten komen te zitten plus ze kregen gratis maaltijden.

waar gaan ze hun dan wel plaatsen zo dat wij er geen hinder van gaan zouden hebben er van .

hoe kunnen wij er op vertrouwen dat er niks gaat gebeuren en of dat er niet gaat in gebroken worden van onze caravans.

wij moeten zelfs exstra betalen om dat het als tweede verblijf wordt geteld.

als wij drie verwitigingen krijgen moet wij van het domein af ,wat gaan ze doen als zij hun niet aan de regels houden .

worden ze dan ook van het domein gezet of gaan ze daar niks mee doen en het zo laten .

ik ben zeker tegen dat ze naar daar gaan komen .

ik heb niks tegen hun als mens maar ik heb er wel iets tegen dat zij er gaan komen en dat wij er niet van op de hoogte worden gehouden er van en dat ze onze mening niet vragen er over .

en als je zie wat er al gebeurd is op ander opvang plaatsen ,oa verkrachting ,diefstal onrust bij de andere mensen in de regiozelfs onder hun zelf.

sorry maar dit vindt ik echt niet kunnen meer .

ze praten wel dat het een oplossing zou zijn tot maart en wat gaat er dan met hun gebeuren .

er is nu al geen plaats voor hun want anders zouden ze niet naar daar komen .

dit is de mensen al voor liegen voor ze er al zijn en daar moeten wij als bewoners gerust in zijn .

ik denk dat ze dan nu al niet goed bezig zijn .

welke gerantie kunnen ze ons geven dat er niks aan ons caravans gaat gebeuren en aan ons matriaal.

ik ben er niet gerust in eerlijk gezegt.