Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven
Gast |
/ #7 ik vindt het niet kunnen2015-11-16 20:23ik vindt dit niet kunnen van het zilvermeer . wij moeten betalen om er 11 maanden te mogen zijn en dat is niet niks . en moeten alles afbreken er mag niks blijven liggen of staan of wij krijgen een verwitteging van hun. en ze praten over de zomer toeristen niet over de de campeerders die er door het jaar regelmatig of veel zijn . ze zouden niet in de blokhutten komen te zitten plus ze kregen gratis maaltijden. waar gaan ze hun dan wel plaatsen zo dat wij er geen hinder van gaan zouden hebben er van . hoe kunnen wij er op vertrouwen dat er niks gaat gebeuren en of dat er niet gaat in gebroken worden van onze caravans. wij moeten zelfs exstra betalen om dat het als tweede verblijf wordt geteld. als wij drie verwitigingen krijgen moet wij van het domein af ,wat gaan ze doen als zij hun niet aan de regels houden . worden ze dan ook van het domein gezet of gaan ze daar niks mee doen en het zo laten . ik ben zeker tegen dat ze naar daar gaan komen . ik heb niks tegen hun als mens maar ik heb er wel iets tegen dat zij er gaan komen en dat wij er niet van op de hoogte worden gehouden er van en dat ze onze mening niet vragen er over . en als je zie wat er al gebeurd is op ander opvang plaatsen ,oa verkrachting ,diefstal onrust bij de andere mensen in de regiozelfs onder hun zelf. sorry maar dit vindt ik echt niet kunnen meer . ze praten wel dat het een oplossing zou zijn tot maart en wat gaat er dan met hun gebeuren . er is nu al geen plaats voor hun want anders zouden ze niet naar daar komen . dit is de mensen al voor liegen voor ze er al zijn en daar moeten wij als bewoners gerust in zijn . ik denk dat ze dan nu al niet goed bezig zijn . welke gerantie kunnen ze ons geven dat er niks aan ons caravans gaat gebeuren en aan ons matriaal. ik ben er niet gerust in eerlijk gezegt.
|
|
Gort over de grens moet blijven.
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
WAP-PETITIE WOLF - VOOR VEILIGHEID VAN MENS & DIER
7778 Gemaakt: 2025-08-25
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
2981 Gemaakt: 2025-07-23
Opvang Sprookjesland: stem van de ouders!
414 Gemaakt: 2025-08-29
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
4317 Gemaakt: 2024-07-07
HLN, stop Luc Bellings foute HORECA-beoordelingen te laten geven
267 Gemaakt: 2025-08-25
Geen uitbreiding fietszone Brugge
593 Gemaakt: 2025-08-23
NEE tegen een AZC Hoorn
3315 Gemaakt: 2024-09-21
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
1055 Gemaakt: 2025-08-03
Erkenning stilgeboren kindje
186 Gemaakt: 2025-08-23
Kinderdagverblijf Nadine moet open blijven!
90 Gemaakt: 2025-08-31
Steun een kledingbeleid waarin veilig en vrij bewegen en kleden vanzelfsprekend is
90 Gemaakt: 2025-08-27
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3840 Gemaakt: 2024-10-23
Stop uitbreiding kruispunt R11/Prins Boudewijnlaan-Red de berm, onze leefbaarheid en gezondheid
1383 Gemaakt: 2025-02-21
Behoud voortbestaan Stationslocatie kermis Voorhout
333 Gemaakt: 2024-07-16
Laat onze zeeklassen toch doorgaan!
67 Gemaakt: 2025-08-31
Pak ons buitenzwembad niet af!
2189 Gemaakt: 2025-06-02
Gsm verbod weg!
34 Gemaakt: 2025-09-02
Bescherm ouders en kinderen tegen onzichtbaar Emotioneel en psychisch geweld kinderen – Justitie moet verantwoordelijkheid nemen
33 Gemaakt: 2025-08-31
Amendement op de motie BEN (ingediend door Anne Roos)
110 Gemaakt: 2025-08-24
Arthurito B2B Just Jeff: Boxer-Editie 🩳✅
29 Gemaakt: 2025-08-27