Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zilvermeer moet voor de betalende recreant blijven.

Gast

2015-11-16 19:39

Wij betalen onze jaarplaats .De inboedel is netjes en willen dat het zo blijft en niks verloren gaat

Gast

2015-11-16 19:43

Ik wil hun niet daar, mijn ouders betalen veel gel en ik weet dat, en zei zouden daar gratis mogen blijven? Ze hebben zogezged nix maar ze lopen wel allemaal met nieuwste iPhone.

Gast

2015-11-16 19:45

zo net kreeg ik het factuur van 1570 euro om daar te mogen verblijven terwijl ik nu bang ben voor vandalisme, geweld ed meer

Gast

2015-11-16 19:48

De communicatie hierover zou gewoon veel beter kunnen. Ook spreken ze enkel dat de zomer toeristen hier geen hinder van gaan ondervinden...en idd wat met de jaar toeristen...
Komt er extra bewaking,welke sanitaire blokken gaan ze gebruiken...zoveel vragen.
K vind het echt "proper gezegd" ongepast dat ze 1: onze mening niet vragen. 2: dit op deze moment op die manier communiceren. 3: k vind het echt provocerend en minderwaardig overkomen.

Gast

2015-11-16 20:04

Omdat het gewoon absurd is
1 wij betalen voor alles .....hun niet
2 wij kunnen een maand niet bij onze spullen hun wel
3 het is onze veilige rustige omgeving
4 wij zijn er ook de hele winter ook mijn niet moslims dochters !!!!!!!!!!!!!!!!
5 ik zal mij niet meer veilig voelen de hele winter !

En hun krijgen wifi terwijl wij helemaal geen bereik hebben en daar voor een kastje moesten kopen twv€210 en dan nog geen bereik

Moet ik dan wel betalen tot maart?????? Gewoon echt absurd 

Duizend andere mogelijkheden 

Gast

2015-11-16 20:16

Aan de provincie, aan Fedasil, aan de directie van camping Zilvermeer,

Ik begrijp dat er gezocht wordt naar oplossingen voor de vluchtelingencrisis. Ik begrijp dat leegstaande gebouwen of terreinen daarvoor ingeschakeld worden. Ik begrijp dat mensen nood hebben aan onderdak.

Wat ik niet begrijp is waarom dit op een camping moet, waar jaarlijks honderden mensen betalen om een jaar op vakantie te komen?

Wat ik niet begrijp is waarom er inderdaad geen mening gevraagd wordt van de mensen die uiteindelijk gaan moeten samenleven met deze asielzoekers?

Wat ik niet begrijp is waarom vanavond om 19u de camping zelf nog niet op de hoogte was?

Wat ik niet begrijp is waarom er geen info komt nadat er zoiets in de media verschijnt?

Wat ik niet begrijp is dat de provincie zo een risico zou nemen dat haar hele camping zal leeglopen? Jaarkampeerders zullen vertrekken, toeristen zullen wegblijven. Want niemand laat zijn eigendom, zijn bezittingen achter op een camping waar mensen lopen die alles kunnen gebruiken om te overleven...

Kortom, ik begrijp het niet.

Gast

#7 ik vindt het niet kunnen

2015-11-16 20:23

ik vindt dit niet kunnen van het zilvermeer .

wij moeten betalen om er 11 maanden te mogen zijn en dat is niet niks .

en moeten alles afbreken er mag niks blijven liggen of staan of wij krijgen een verwitteging van hun.

en ze praten over de zomer toeristen niet over de de campeerders die er door het jaar regelmatig of veel zijn .

ze zouden niet in de blokhutten komen te zitten plus ze kregen gratis maaltijden.

waar gaan ze hun dan wel plaatsen zo dat wij er geen hinder van gaan zouden hebben er van .

hoe kunnen wij er op vertrouwen dat er niks gaat gebeuren en of dat er niet gaat in gebroken worden van onze caravans.

wij moeten zelfs exstra betalen om dat het als tweede verblijf wordt geteld.

als wij drie verwitigingen krijgen moet wij van het domein af ,wat gaan ze doen als zij hun niet aan de regels houden .

worden ze dan ook van het domein gezet of gaan ze daar niks mee doen en het zo laten .

ik ben zeker tegen dat ze naar daar gaan komen .

ik heb niks tegen hun als mens maar ik heb er wel iets tegen dat zij er gaan komen en dat wij er niet van op de hoogte worden gehouden er van en dat ze onze mening niet vragen er over .

en als je zie wat er al gebeurd is op ander opvang plaatsen ,oa verkrachting ,diefstal onrust bij de andere mensen in de regiozelfs onder hun zelf.

sorry maar dit vindt ik echt niet kunnen meer .

ze praten wel dat het een oplossing zou zijn tot maart en wat gaat er dan met hun gebeuren .

er is nu al geen plaats voor hun want anders zouden ze niet naar daar komen .

dit is de mensen al voor liegen voor ze er al zijn en daar moeten wij als bewoners gerust in zijn .

ik denk dat ze dan nu al niet goed bezig zijn .

welke gerantie kunnen ze ons geven dat er niks aan ons caravans gaat gebeuren en aan ons matriaal.

ik ben er niet gerust in eerlijk gezegt.

Gast

2015-11-16 20:23

ik vindt dit niet kunnen wij gaan naar daar om rust te hebben zonder dat er problemen zijn of dat we ons zorgen moeten maken dus zijn niet welkom als dat zo is zal ik alles te koop zetten groetjes

Gast

2015-11-16 20:34

ik moet werken om iets leuks extra te hebben in mijn leven zij gaan lopen in hun eigen land en krijgen dan alles wat ze hier willen .
Belgie ? Je verwaarloost je eigen volk !!!

Gast

2015-11-16 20:39

Ik vind het niet kunnen dat men ouders zoveel geld moeten betalen terwijl de vluchtelingen daar gratis mogen blijven , gratis maaltijden krijgen 

Waar gaan zij verblijven 

Wie geeft de garantie dat onze spullen niet worden gestolen of wordt kapot gemaakt ...

Wie geeft de garantie dat er in het zilvermeer rust zal blijven wat de meeste mensen daar zoeken 

Wie zegt dat daar geen geweld verkrachting enzovoort gaat gebeuren zoals in de asiel dat voor hun zijn opgericht 

Waarom zouden wij onze rust en plaats moeten afgeven aan mensen die niet hoeven te betalen en die waarschijnlijk onrust gaat brengen 

Jullie praten over jullie toeristen dat die mensen gaan wegblijven , maar dat gaat ook zo zijn met de vaste huurders die gaan ook vertrekken die gaan daar nimeer wille staan 

Ik vind het een belachelijk idee 

Ik zou me nimeer veilig voele op de camping 

Ik heb niks tege de mensen zelf maar er worden asielen voor hun gemaakt en plaatsen waar zij kunnen blijven overnachten ...

Gast

2015-11-16 20:53

Mijn kinderen hebben daar een caravan, genieten gans het jaar door van de camping en betalen er ook voor, er staan waardevolle spullen inde caravan ze kunnen die toch elk weekend niet mee naar huis nemen en bovendien het is een betalende camping waarom er dan mensen gratis laten verblijven want dan moeten onze kinderen ook niet meer betalen vind ik en bovendien telt ook de veiligheid van m'n kleinkinderen wie gaat die waarborgen!!!!!!!

Gast

2015-11-16 20:54

Ik wil niet dat er vluchtelingen daar kamperen eigen volk eerst wij moeten ook nu niet op de camping zijn zelf de sanitair blokken zijn gesloten maar voor hun zou het kunnen als het zo is haal in me caravan van de camping mvg

Gast

2015-11-16 21:01

Is het daarvoor dat we dit jaar weeral meer moeten betalen?? Waar blijft de communicatie naar de BETALENDE kampeerders??? Wat bij schade of vandalisme? Voor wie z'n rekening is da? Kunnen ze ook klagen over dat het eten niet goed is en ze te weinig luxe hebben.....

Gast

#14 Re:

2015-11-16 21:06

#9: -  

Je kan ook gaan lopen, mogelijk krijg je ook van alles

Gast

2015-11-16 21:26

Omdat ikzelf een groot deel van mijn jeugd en het heden heb gespendeerd en nog steeds en wil dat dit ons ook niet wordt afgenomen. Ze breken alles af, het zijn beesten.

Gast

2015-11-16 21:32

Van dergelijke opvang wordt je niet vrolijk, lees maar de nodige berichten uit verschillende opvangcentra m.b.t. Vandalisme, gevechten, etc. Alweer meer betalen en opnieuw minder kampeergenot, dacht ik dat de verschillende festivals al overlast gaven......ronduit belachelijk! Veel erger is nog dat de camping zich voor geen enkele schade aansprakelijk voelt...en een vluchteling die niets heeft is creatief en "leent" vanalles....

Morgen meteen eens even een advocaat bellen en kijken welke mogelijkheden er tegen de provincie zijn...inacceptabel! Misschien moet Zilvermeer mijn caravan maar persoonbeveiliging geven, 24 uur en gedurende de hele winterperiode! Tenslotte heb ik als betalende kampeerder recht op kampeergenot voor de periode waarvoor ik betaal...en dit genot wordt geen recht aangedaan wanneer ik mijn eigen veiligheid en die van mijn kinderen niet zeker ben. Zodoende worden we zelf vluchteling vanuit Zilvermeer, welke camping vangt ons op?

Gast

2015-11-16 21:49

Wij zijn bezorgd.!! Waarom moeten we dit via de media horen Wij als betalende kampeerders die zo wel staan geld betalen als gemeenten taks hebben recht om veranderingen op het domein via de leiding te horen. Wij hebben onze plichten maar zeker ook onze rechten . Dit geld ook zeker voor de verhuurders van de campingplaats deze hebben hun plicht om de kampeerders in een veilige omgeving te laten recreëren Bezorgd over onze spullen. Het zijn toch onze spaarcentjes wat daar staat. Ook willen we als betalende kampeerders serieus genomen worden...Dat de provincie en of de camping hun verantwoording neemt als er schaden is ontstaan in de periode dat er vluchtelingen op de camping aanwezig zijn.

Gast

2015-11-16 21:58

Dit is er zwaar over !!

Gast

2015-11-16 22:07

Voor mijn vrienden met jaarstaanplaats die daa rust zoeken. Daar ook hard voor moeten werken en zich toch wel vele vragen stellen over hoe dit allemaal gaat georganiseerd worden. Dit is geen leegstaand gebouw. Geen afgeschermde omgeving. ..

Gast

#20 .

2015-11-16 22:07

Laat ze tenten op zetten bij de visvijver en het moeras in de buurt zet daar hekken omheen en wa beveileging eromheen dat ze niet op de camping kenne komen ma niet op de camping zelf anders moeten ze ook ma betalen en anders hoeven wij ook niet voor 1 maandje op te ruimen

Gast

2015-11-16 22:15

genoeg is genoeg !!!!!!!!!!!!!!

Gast

2015-11-16 22:31

Camping.. Rust.. jonge kindjes die hun weg kennen en veilig alleen naar hun leukste plekje gaan en terug tot aan de caravan.. iedereen kent iedereen

Gast

2015-11-16 23:43

Genoeg is genoeg en vol is vol! Dit is een betalend recreatiepark voor de hardwerkende mens,een ontsnapping uit de stress in de wereld en jullie willen er vluchtelingen steken wa voor overlast en onrust zorgen waarmee ook het hele idee van ontspanning weg is en dan kunt ge beter uw deuren sluiten want ge gaat nie veel bewoners meer hebben volgend jaar!

Gast

2015-11-17 04:53

ik wil dat mijn sta caravan bewaakt worden dat geen asielzoekers binnen zijn dat wil ik nie

Gast

2015-11-17 05:33

Ik sta zelf op een camping om te kunnen ontstressen ! Dit geeft dan toch stress !!!
Gaan ze nu alles van de werkende mensen afpakken om alles door anderen kapot te laten maken !!