Stop Dennis Papegaaien Nu!!


Gast

/ #166

2015-10-16 08:22

# 26

Wij hebben een rose kaketoe gekocht bij Dennis. Papegaai is erg gezond.  De manier waarom wij door Dennis Papegaaien zijn behandeld (door de zoon ROBERT) is abnormaal. Onze papegaai at moeilijk dus hebben wij met een Pipetje eten proberen te geven. Daarna zijn we langs gegaan en zijn we heel slecht behandeld door Dennis. Hij schreeuwde ons dat zij het niet zo geleerd hebben. Het was heel intimiderend en shockerend.  Wij wilden alleen maar de papegaai helpen om te eten. Robert kan gelijk hebben, maar de manier waarop hij sprak en schreeuwde was zo streng. Klantvriendelijkheid was echt te missen.

Ook hebben wij naast de papegaai een kooi, voer etc etc gekocht. Het blijkt dus dat hij nergens prijzen op heeft staan, maar uit goede vertrouwen en zijn mooie woorden 'een mooi prijsje maak ik ervan' is bedrog! Uiteindelijk hebben wij 300 eur meer betaald, maar we stonden er niet bij stil, omdat wij geen inzicht in de marktprijzen hebben. Later toen wij teruggingen verkondigde hij dat de rose kaketoe eigenlijk brokjes moet eten. De voordelen besprak hij met ons, zoals een goede verkoper. Bij de toonbank gooide hij de zak papegaaienbrokken en zei "dit moet je hebben' met de bedoeling om het te kopen. Uiteindelijk met goede vertrouwen hebben wij de brokken gekocht voor 15,95 EUR (er stond geen prijs op).

Bij onze dierenwinkel hebben wij onlangs de prijzen gezien van de kooien en voer. De kooi was 150 EUR, terwijl wij meer dan 300 eur hebben betaald. De papegaaienbrokken (grotere doos) kost 8,95 EUR! Er kan altijd wel een klein verschilletje zijn ivm inkoopprijs etc, maar zo een groot verschil is verbazend! We zijn dus gewoon opgelicht waar we bij stonden. Er wordt misbruik gemaakt van het vertrouwen. Ik vind het echt niet kunnen! Achteraf ga je denken hoe gelikt mensen zijn met hun verkooppraatjes. Voortaan kopen wij alles bij de dierenwinkel en gaan gewoon naar de papegaaiendokter. Als laatst wil ik zeggen dat Peggy, een andere dame met een bril en de vader Dennis ons goed behandeld hebben. Ze zijn altijd aardig en ze helpen je goed. ROBERT (de zoon ) dat is uit onze ervaringen een heel ander verhaal. Ik vind oprecht dat hier iets aan gedaan moet worden. Al die arme mensen die zo intimiderend bejegend worden en opgelicht worden.