Zeg nee tegen huisvesting vluchtelingen.eigen volk eerst!

Gast

/ #22

2015-10-07 22:02

Het is goed vluchtelingen een veilige plaats te geven, maar alle vooordelen die vluchtelingen krijgen staat mij tegen. Het is natuurlijk vreemd dat mensen die hier met een arbeidsverleden en helaas hun baan zijn kwijt geraakt het slechter hebben als de vluchteling. Zij moeten wel extra betalen voor bepaalde zorg', terwijl de vluchteling alles krijgt. Als het echte vluchtelingen zijn moeten zij zich schamen. Ik heb zelf tijdelijk in Aruba gewoond en moest tekenen daar niet te werken en dat is nog wel een deel van Nederland, Ook een bedrijf daar opzetten zou mij een 100,000,00 florijn gaan kosten en nog een directeur moest een Arubaan zijn ,,, nou ja u raad het al geen bedrijf en hier kan iedereen een bedrijf opstarten en heeft een buitenlander meer rechten,,dat zit mij behoorlijk dwars en steun daarom opvang vluchtelingen niet. Eerst zorgen dat onze Nederlanders het goed hebben en daarna de vluchtelingen. Ben ook van mening dat als ze alleen maar opvang krijgen zonder financiën Sneller terug gaan als het veilig iia in Sirie en niet als we ze vertroetelen. Kom op Nederland wij kunnen deze mensen niet allemaal opvangen. Daar is Nederland veel te klein voor en wonen we straks als ratten!