Stop Dennis Papegaaien Nu!!

Irie
Gast

/ #146

2015-05-25 21:38

Ik ben onlangs bij deze verkoper geweest en ik kreeg meteen een heel naar gevoel. Er hing een heel slechte energie. Het personeel is ondeskundig, wist mijn vragen niet te beantwoorden als hij al in mijn richting keek, en gaat heel grof om met de dieren. Die Dennis zelf is een onvriendelijke, botte man met een super fake smile van wie ik meteen wist dat hij geen greintje liefde had voor de vogels. Ik vond het zo ontzettend zielig voor die beestjes.

Het erge was dat ik op slag verliefd ben geworden op een vogel daar en ik meteen wist dat hij bij mij hoorde. Terwijl ik hem vasthield, zag en voelde ik dat het een totaal foute zaak was en het enige waar ik aan kon denken was om deze vogel hier als de sodemieter weg te halen. Helaas was ie al gereserveerd, tot groot verdriet. Nu, enkele dagen later, zit ik op dit forum en lees over alle gruwelen bij deze hufter. Aan de ene kant misschien goed dat ik de vogel niet kon nemen en dat ik me nu beter heb ingelezen, maar aan de andere kant breekt mijn hart als ik denk dat hij (de vogel) nog een minuut langer daar moet blijven. En bij wie komt hij terecht?

Deze man moet gestopt worden. Waarom lukt dat niet? Omdat hij op de foto staat met het koninklijk echtpaar??? Ik ga ABSOLUUT GEEN vogel bij deze slavendrijver kopen!!!