Elke puppy heeft een moeder


Gast

/ #234

2015-05-08 04:54

Wij hebben zelf ook een hond gekocht in een dierenspeciaalzaak , kregen na aankoop een bruine enveloppe en bij thuiskomst deden wij deze open en zagen dat ze van Tsjechië kwam . De volgende dag had ons Kyra dyaree en gingen we naar onze dierenarts die stelde parvo vast , van de dierenwinkel moesten we haar naar Mechelen brengen naar zijn dierenarts , maar onze dierenarts rade dit af en is dan ook daar gebleven , na 7 dagen is ons Kyra er door gekomen was een op en af strijd , maar doordat zei een levendige pup was en wij ook altijd mochten komen kijken is ze er gelukkig doorgekomen , Dierenplezier heeft ons tot op heden nog altijd niet vergoed voor de gemaakte kosten die bijna 1200 euro bedragen , ook al is hij dit contractueel verplicht als er binnen de 5 dagen een ziekte optreed en daar is parvo er 1 van , we wilden verder doen met een advocaat maar deze kosten zijn zo hoog dat we ons proces hebben gestaakt , nu zit ik in een groep die allemaal het zelfde hebben meegemaakt ( spijtig genoeg) wij hebben nu momenteel een gezonde levendige hond maar we willen wel dat deze praktijken stoppen en daarom heb ik deze petitie getekend en ik hoop dat nog vele mensen dit zullen doen