Nee tegen het verdwijnen van France 2 bij Ziggo

Een schotel, snel!

/ #17

2015-02-27 17:41

Het was mijn grote vrees, vanaf het moment dat Ziggo door upc werd overgenomen.

Weg met France 2! Het maakt niets uit wie er naar kijkt of hoeveel mensen er naar kijken. Weg ermee. Van die 1,4 miljoen Nederlanders die vrolijk, jaarlijks naar Frankrijk gaan, hebben wrs we de pech dat er bij upc alleen maar Frankrijk haters bij elkaar zijn. 

Zal wrs geld kosten? Lijkt me niet. France 2 is min of meer van de Franse staat, ze willen graag uitgezonden worden dus ook gratis voor noppes is goed. 

Mijn keuze voor upc is gebaseerd op een leugen. Iemand van upc belde toen op en vroeg me om over te gaan. Op mijn vraag of er Franse zenders op de lijst stonden werd natuurlijk erg enthousiast "ja absoluut! Een stuk of 7 meneer!" geantwoord. Dus echt niet hè.Alleen TV5. Die nog niet eens een Franse zender is maar een francofone zender met een samenwerking van zenders uit Suisse Romande, Québec, Wallonie èn Frankrijk. 

upc is echt niet te vertrouwen. Daar ben ik inmiddels wel achter. De prijs omhoog gooien en nieuwe decoders die steeds minder kunnen dan de oudere modelen, daar zijn ze goed in! Plus dat ze van het parlement en de politiek ruime baan hebben gekregen voor hun monopolie. Lekker zaken doen zo. En geen last van de concurenten, want die zijn er niet!

Als je ziet hoeveel je betaald voor een schotel met een satelliet decoder en wat voor een enorme keuze je daarmee krijgt! 

Ja, die schotel, die komt er wel!!

upc, ik groet u niet.