Hyvers-Alliantie voor een Eerlijk & Sociaal netwerk voor iedereen


Gast

/ #314

2011-09-11 00:35

Klopt helemaal.Vroeger had je dat niet,dat alles waar je (nu)op reageert,op de Homepage terecht komt en ook je persoonlijke Krabbels,die je bij iemand op zijn/haar Hyves plaatst!! Alleen de insiders konden elkaars Krabbels lezen,nu komt het gelijk op de homepage.Zelfs als je in een forum van een spel een klacht of reactie plaatst,kan iedereen meelezen!!
En dan nog de spellen.Als ze nieuw zijn,wil iedereen ze proberen,vallen ze in de smaak......komen er steeds meer mensen,die het spelen.
En dan krijg je al die bugs en fouten en bugs enz......Grrrrrr
Kost allemaal veel te veel tijd.Als jullie een spel maken,zorg dan,dat het goed blijft lopen,want er zijn ook mensen,die er geld aan besteden en dat is jullie uiteindelijke doel,om er aan te verdienen,lijkt mij.
En het moet ook leuk blijven voor mensen,die er niet voor willen betalen.
En als je in je spel al veel hebt bereikt,kan je het niet meer op groot scherm spelen,dit zorgt,dat je geen overzicht meer hebt en het verplaatsen gaat ook niet goed.En je moet steeds weer opnieuw opstarten.Ik stop dus met Happy Harvest,dit werkt voor geen kant meer,is niet meer leuk.
En City Live gaat ook minder,ik heb geen overzicht meer,mijn stad is te groot voor klein scherm.vond ik net zi leuk,maar als het nog minder gaat,stop ik daar ook mee,want ik durf niks meer te kopen......