Tegen de ongelijke ophaling huisvuil in Nieuwpoort!

The righteous judge

/ #74

2014-01-29 12:10

Ja wat kan ik er nog aan toevoegen. Ze willen overal ondergrondse plaatsen en ja dat kost veel veel geld. Maar daar houd het niet mee op. Voor de moment word er tweemaal per week een ophaling gedaan omdat alle ondergrondse nog niet in gebruik zijn. Om die ophalingen te kunnen uitvoeren is een vrachtwagen nodig en een perscontainer. Voorlopig lukt het nog met één vrachtwagen. Maar eens ze er allemaal zullen staan (de ondergrondse)zal er een extra vrachtwagen moeten worden aangekocht. Zo'n perscontainer kost aan de stad ongeveer 39.000 euro. Daar hebben ze er twee van. Telkens er ophaling is van het karton moet dit worden afgevoerd naar Houthulst (Wekelijks). Het pmd word wekelijks afgevoerd naar Brugge. Kostprijs heen en terug ? Het restafval naar veurne. Er liggen plannen op tafel om nog een extra perscontainer aan te kopen. Ale begin maar te rekenen, aan hoeveel zouden we al zitten ? Ik durf het niet uit te spreken.
Er word bespaard op ons huisvuil maar op de zaken die de burgemeester wil uitvoeren word naar geen geld gekeken. Nu word het keune park helemaal vernieuwd, in feite (verwoest) en dat mag geld kosten. Dat Hij eerst maar eens begint te besparen bij zichzelf, inplaats van de burgers er voor te laten opdraaien, om zijn ideeen van een tweede knokke te kunnen laten uitvoeren.
Wij hebben geen tweede knokke nodig want dat is voor de rijken en de nieuwpoortenaars zijn maar gewone mensen. En ten slotte, al die extra inkomsten van tweede verblijven, daar hebben wij toch niets aan want het word al meteen gebruik om weer verder te bouwen aan het imperium.
Als Hij zijn ambt zal afleggen zal Nieuwpoort er wel voor opdraaien.

Ik begrijp niet hoe sommige mensen zo dom hebben kunnen zijn om nog eens voor Crabe te stemmen.