Zwarte piet blijft zwarte piet.

kunst
Gast

/ #21 Re: zwarte piet moet zwart bijven

2013-10-26 17:21

zawarte piet moet zwart bijven.er was net nog een programma op de tv waar ze jonge kinderen vroegen of zarte piet een andere kleur moest krijgen en alle kleine kinderen .wilden dat zwarte piet zwart bleef en het heeft helamaal niets met racisme uit te staan het is een oerhollansds kinder feest waar zwarte piet altijd al zwart geweest is en dat moet je ook omwille van de kleine kinderen niet veranderen dat is mijn mening en ik hou ook helemaal niet van racisme ik ben ook nog eens twee keer getrouwd geweest met een surinaamse vrouw die ook zwart was man je moet niet op alle slakken zout leggen want dan heb je al;tijd wel een steen te gooien en als iedereen maar zou doen wat hij zelf wil dan word heel nederland een grote bende daar moeten wij ons niet mee bemoeien daar hebben we wetten voor die moeten we naleven, wel moeten wij respect voor elkaar tonen ongeacht afkomst we zijn allemaal mensen, ik geloof heel sterk in god maar wat staat er in de bijbel in de eindtid waar we ons al heel lang in bevinden zal de lifde verkillen en dat gebeurt nu ook wie zegt mekaar nog goeie dag opstraat als je zegt goede dag, dan kijken de meeste mensen mekaar maar wat raar aan en denke wat wil hij nou,nou ik groet altij netjes iedereen blank bruin geel of zart het maakt mij niet uit ik hou van alle mensen!! tenminste als ze zich netjes en fatsoenlijk gedragen, groeten van kunst!!