Malaika moet op de buis blijven!

malaika fan

/ #45

2013-08-26 22:59

ook ik zat samen met mijn vriendin op dat tijdstip met veel plezier te kijken naar deze leuke,vlotte en o zo herkenbare levensloop van mnige mensen of je nou werkzaam bent in de zorg,hebt gewerkt in de zorg of wil gaan werken in de zorg geeft t een goede afspiegeling hoe leuk en hecht een team kan worden in de zorg maar los daarvan geeft t ook een duidelijk beeld weer van de alledaagse beslommeringen die je niet alleen in een team tijdens je werk tegen komt maar ook je leven naast je baan.

kortom totaal onbegrijpelijk dat zo`n nieuwe verfrissende serie na 1 seizoen alweer van de buis is gehaald terwijl ik het met menige anderen eens ben dat er absurdere programma`s draaien en blijven draaien,oh oh cherso,jokers jawoord,ik heb t nog nooit gedaan programma`s of programma`s als wie trouwt mijn zoon ???

het ontbreekt nederland juist aan leuke nederlandse series die gegrepen uit het leven zijn en mensen op deze manier juist weer dichter bij elkaar kunnen brengen
iedereen heeft dezelfde wensen en behoeftes alleen hun houding en gedrag maakt dat er zoveel afstand en verwijdering onstaat tussen de mede mens,het heeft meer te bieden als alleen maar mensen werven en of enthousiast te maken voor de zorg,over de hele linie zitten er leerzame aspecten in,kortom doorgaan met deze serie en dit soort programma`s

de serie scoorde misschien niet zoals andere series maar ze waren ook nog maar net begonnen,en alle begin is moeilijk maar t feit dat mensen staan te popelen om de serie een vervolg te laten krijgen zou mogelijkheden moeten bieden en de makers enthousiast moeten maken om met zo`n leuke serie door te gaan.

come on,let`s do it !!

als we allemaal n pact vormen een vuist maken voor malaika dan zou het toch moeten kunnen,het is vraag en aanbod de vraag is er,het aanbod is er nu de wil om er mee door te gaan en dan moet het toch lukken??!!!

het draait toch om het publiek ??? het publiek wil meer van deze serie dus kom en gaan knallen met die serie !!