Terugbetaling levensnoodzakelijke medicatie / Remboursement

gast

/ #786 Re:

2013-05-01 09:28

#26: -

Wij zijn ondertussen zelf al maanden aan het zoeken wat mijn zoon zou kunnen hebben. Als ik dan zie hoe men omgaat met patiënten dan denk ik dat men heel veel geld zo kunnen besparen op bepaalde lonen van artsen, ze doen je om de haverklap terugkomen voor 5 minuten tegen je te spreken wat men eigenlijk perfect via mail naar de huisarts zou kunnen sturen maar ja dan kunnen de heren professoren geen ereloonsupplementen aanrekenen.Nu na maanden hebben we eindelijk eens een arts gevonden die de tijd genomen heeft om naar ons te luisteren en alles genoteerd heeft en die zelf zij dat het duidelijk aan de onderzoeken die reeds werden uitgevoerd dat men niet de moeite genomen had om naar ons te luisteren. En zoals hierboven iemand zegt asielzoekers en al wie hier nog toekomt of vreemdelingen die hier bij hun zoon of dochter gedomicilieerd zijn maar eigenlijk in Marokko of andere landen wonen maar naar hier komen voor medische behandelingen die kosten ons onnoemelijk veel geld terwijl ze hier geen euro betalen daar zouden ze heel veel op kunnen besparen maar ja dan ben ik waarschijnlijk een racist zeker.