Veldzicht


Gast

/ #298

2013-04-04 15:19

Beste Meneer Teven,
Waar bent U in godsnaam mee bezig??????
Als ik U nu vertel dat mijn zoon al meer dan 35 klinieken heeft bezocht in al zijn levensjaren.In geen enkele kliniek of instelling konden ze hem aan. 2 jaren lang heeft hij in een isoleer geleefd.Heeft U dat al eens meegemaakt, of bent U al eens gaan kijken naar zo'n kind? Ik denk het niet, want dan zou U ook niet tot zo'n besluit kunnen komen.Niemand kon hem aan, overal was hij niet te behandelen, hij werd begeleid door 6 bewakers als hij buiten de deur kwam.Iedere 2 weken als ik bij hem op bezoek ging, was het een ellende om dit aan te zien, toch bleef hij en ik het volhouden,en hopen dat hij eens een keer in zijn leven een kliniek tegenkwam waar hij zichzelf zou kunnen zijn.Dit is gelukkig 4 jaar geleden gebeurt en kwam hij in veldzicht terecht.U moet eens weten hoe hij daar binnenkwam (na 2 jaren continu in de isoleer gezeten helemaal afgezonderd),en hoe hij nu na die 4 jaren nu is.Deze kliniek heeft heel wat afgezien met hem, maar zij zijn wel de enige in heel NEDERLAND die hem op het rechte spoor heeft gekregen.En die specialiteit van deze kliniek wilt U gaan sluiten.DIT MAG DUS NOOIT GEBEUREN.Eindelijk heeft hijn zijn plek waar hij zijn hele leven kan en moet doorbrengen.Waar moet hij naar toe!!!!!!! Graag zou ik eens met jullie aan de tafel willen zitten,en mijn verhaal willen doen.Laat hem alstublief in veldzicht en haal hem daar niet meer weg.Hij heeft al genoeg meegemaakt in zijn jonge leven,ik als moeder kan dit weten, ik volg hem al zijn hele leven.Sluit veldzicht niet,want daar zitten echte proffesionals.
Afz. een moeder