Zwerfdieren opvang Wieringen/Wieringermeer moet blijven!!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
De dieren hebben evenveel recht op directe hulp als wij mensen.
Diep diep treurig.
Josien Hofstra
Waarom moeten altijd de dieren de dupe zijn.
Is wel lekker makkelijk omdat ze niks kunnen zeggen.
Gemeente Hollands Kroon
Schaam jullie diep, hoe kunnen jullie dit nu in jullie hoofd halen op de dierenopvang te gaan sluiten.
Vanwege de bezuinigen kom op!
Blijf er van af.....
vrijwilligerswerk
Een oproep in diverse kranten voor vrijwilligers in 2014...
Wat mankeert er aan de vrijwilligers die zichzelf al meer dan 22 jaar inzetten voor de opvang van gewonde,
dedumpte of weggelopen dieren. Of heeft de nieuwe gemeente Hollands Kroon daar nog nooit van gehoord.
Echte dierenliefde!!
Mijn ervaring toont aan dat de gemeente Hollands Kroon verkeerd bezig is!!! In augustus 2013 werd een moederpoes aan de Barsingerweg in Wieringerwaard doodgereden en wij wisten dat er 3 kittens achterbleven op de boerderij. Ik heb met de opvang in Den Helder gebeld, geen vangkooi beschikbaar, niet de juiste persoon aanwezig, ik moest zelf maar wat bedenken. Daarna gebeld met Frouwke Zoutman, zij heeft bij Hoorn gevraag of ze mocht helpen en met Den Helder gebeld of ze in hun rayon mocht helpen. Die middag kwam Ingrid Commandeur uit de Wieringermeer naar Wieringerwaard om een vangkooi te plaatsen. Binnen een paar uur waren de kittens gevangen en wonen nu bij ons thuis. Zonder zwerfdieren opvang Weiringen/Wieringermeer hadden deze kittens het niet overleeft en dit geeft aan dat je op deze vrijwilligers kunt bouwen!!
Help deze dieren!!!!!
Frouwke Zoutman en haar vrijwilligers moeten blijven
Hond langs de weg meegenomen , bij ons weer op gehaald.
poesje opgevangen.
schapen over de weg en beesten die niet goed verzorgt worden.
daarom moet het blijven .
Land waar we zitten te springen om vrijwilligsters
Hoor je niet zo beestachtig mee om te gaan .
Kosten Dierenopvang
Het zou echter moeten gaan om de vraag, hoe deze gelden, worden besteed.
Indien men in een dergelijk groot gebied met slechts een of twee opvangadressen gaat werken zal er ongetwijfeld geld vrij gemaakt moeten worden voor nieuwbouw, uitbreiding van gebouwen, materieel en personeel.
Hiervan maakt DOC Schagen al melding in haar jaarverslag van 2012.
| This discussion has been closed. |