zwartepietmoetophaagsescholenblijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
In de krant staat als argument letterlijk: Alle kinderen moeten zich er veilig bij voelen" Moet ik hieruit dan constateren dat dat gevoel van veiligheid met de kleur te maken heeft?
Verder vonden mijn kinderen het niet zo eerlijk dat alle zwarte Pieten geen werk meer hebben en dat Sinterklaas dan op zoek moet naar gekleurde Pieten om hetzelfde werk te doen...
Ik dacht dat het juist de bedoeling was dat we stoppen met dicrimineren!
We moeten al genoeg rekening houden met andere culturen
Laat ze Maar een X rekening houden met ONZE tradities
Gewoon een leuke traditie!
Wat willen ze nu. Moeten wij alle kinderen gaan vertellen dat een aantal zwarte mensen niet willen dat zwarte piet cadeautjes en snoepgoed uit gaan delen. Maar dat er gelukkig wel witte pieten zijn die dit leuke werk willen doen. Wat denken jullie zal dit helpen discriminatie tegen te gaan? Of wordt het hier alleen maar mee aangezet. Zwarte Piet moet gewoon blijven!!!
Zwarte Piet is nu eenmaal zwart door de schoorsteen en daar is niks discriminerend aan.
De volwassenen maken het discriminerend kinderen, zwart, bruin, geel, rood, of wit heb ik er nooit over gehoord dat het discriminatie is dat Piet zwart is.
Wij moeten als Nederlanders alle andere culturen & gewoontes slikken, maar mogen niets van ons eigen cultuur houden.
Discriminatie hou to op, met discriminatie te roepen waar het niet is
Begin van ontmanteling Nederlandse, geroemde, samenleving... Alle culturele uitingen zullen verdwijnen en worden vervangen door aftreksels van of islam-gerelateerde festiviteiten. En dit alles door linkse slappe politici... Heb ballen en wees trots op ons land incl haar mooie tradities.
PS als het hier zo erg is gaan ze toch ergens anders wonen. Adept, adopt of get lost!
| This discussion has been closed. |