zwartepietmoetophaagsescholenblijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Ze moeten niet zeuren
Wij willen onze tradities behouden. Er zijn al teveel tradities verloren gegaan. Wij willen niet veranderen en die Zeurpieten moeten zich niet met onze cultuur bemoeien. Dat doen wij toch ook niet? We moeten terug naar vroeger. Toen voeren wij nog trots over de wereldzeeën en waren we overal de baas. Maar nu komen al die mensen naar ons toe en willen de dingen bij ons veranderen. Die Zwarte Pieten zijn gewoon zwart want wij Hollanders hebben onszelf gewoon zwart gemaakt. Dus waarom zou dat niet mogen???
Als dit besluit van de Haagse scholen toch doorgaat, vind ik dat alle ouders die het hier niet mee eens zijn, hun kinderen uit protest thuis moeten houden met de Sinterklaasviering op school.
Re:
Precies. En nu gaan andere culturen die veruit in de minderheid zijn, het nog voor het zeggen krijgen ook. Bizar.
Grenzen
Tijd om onze stem te laten horen. En niet alleen over zwartepiet helaas. Maar er zijn grenzen. Dat mag best is duidelijk worden.
Maar kom niet aan zwartepiet!
Re:
ik zou graag willen maar leg dat maar een uit aan een kind. Dan winnen ze uiteindelijk nog. Nog beter is dat alle Ouderraden die het feest organiseren op school dit besluit naast zich neerleggen.
Re:
Ik vind dat we het suikerfeest dan ook maar moeten verbieden. Het strookt niet met de huidige kennis van gezondheidszorg, want suiker en alle andere gezoete eet- en drinkwaren zijn per definitie slecht voor de gezondheid en veroorzaken obesitas. DUS GEEN ZWARTE PIET, DAN OOK GEEN SUIKERFEEST.
Waanzinnig dat er zogenaamde politiek correcte mensen zijn die in deze onzin meegaan. Dit kleine handje opstandelingen kennen de oorsprong van zwarte piet niet en zorgen op deze manier tot meer rassenhaat tegen buitenlanders. Mijn donkere kleinkinderen beleven sinterklaas op de zelfde manier zoals wij dat al meer dan 100 jaar doen, zonder dat zij het gevoel hebben gediscrimineerd te worden. Het op zwiepen van deze discussie in de media moet stoppen pure sensatie.
Tevens wat komen zij in een land doen waar men Rassisties is
Ik weet het wel
Hand op houden en geld aannemen van rassisten
| This discussion has been closed. |