zwartepietmoetophaagsescholenblijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
zoals het is en niet anders.
verder ga ik er niet op in. Ik kan me zo boos maken over deze zinloze discussie!
AFA tuig
ik vraag me af hoeveel uitkeringstrekkend AFA tuigh er nodig voor is geweest , om het zo ver te laten komen ..
hoe kan je die gasten nou serieus nemen , als quincy loser gaarioo op een vlonder staan te schreeuwen over zwarte piet.. met zn eigen verzonnen geschiedenis "feiten"
en vervolgens die el jaberi gaat lopen zeuren over zijn broeders en zusters in gaza..?
en daarna f#(k de koning gaat lopen schreeuwen.. die vervolgens het maar laat gaan.. mooie dikke zwakkeling.
als ik het zou doen zat ik zo in de cel/.. maarja ik ben blank en hoor niet bij de zieligheids industrie
die mensen hoor je in een hoekje weg te zetten .. of een isoleer cel.... en moet je gewoon niet naar luisteren ..
\/
Ik ga me steeds meer storen aan het woord discriminatie dat bij te veel mensen voor in de mond ligt. Zo langzamerhand voel ik me als oudere Nederlander door militante minderheden steeds vaker gediscrimineerd! HANDEN AF VAN ONZE CULTUUR!
nederland moet nederland blijven dit heeft niks met discriminatie te
maken.
flauwekul allemaal is onze traditie moet blijven.
Hoera wat een democratie! De winnaar met de meeste stemmen verliest! Wat een giller!
Stomme petitie! Eigen keuze scholen. Leg je er bij neer. X Sinterklaas
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |