zwartepietmoetophaagsescholenblijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
IK geboren in 1933 dus 6 toen de oorlog uitbrak.veel meegemaakt maar door hardwerken
Een mooi land opgebouwd. Dat moeten wij ons niet laten afnemen door netjes gezegt (nieuwkomers)
Voor behoud van eigenheid en identiteit van een schitterende cultuur die gebukt gaat onder de last van een nimmer aflatende stroom vreemdelingen. Maar ook het gebrek van respect en begrip bij de nieuwkomers voor onze gebruiken irriteert me mateloos. Zwarte Piet is zwart en Smurfen zijn blauw als dit je niet bevalt dan is Nederland niets voor jou!
Zwarte piet moet blijven! Wanneer je het als medelander oneens bent met onze normen en waarden en tradities pleur je maar lekker op naar land van herkomst
Iedereen zijn hart❤️ Is rood.
van mij een negerzoen
Re: #2659
#2659: - er zijn genoeg uit Nederland afkomstige mensen die liever gekleurde Pieten zien. Waar moeten zij naar toe? Zwarte Piet blijft Zwart en daar mag een ieder het mee doen.
Re: Re: #2659
Ik vind het te gek voor woorden dat een oude Nederlandse traditie als vitaal onderdeel van een prachtig kinderfeest moet wijken voor de dwingelandij van een piepklein groepje 'activisten' met een dubbele agenda.
Als deze personen zo doorgaan creëer je alleen maar problemen in deze maatschappij.
Zwarte piet moet gewoon blijven.
| This discussion has been closed. |