zwartepietmoetophaagsescholenblijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Daar moeten schoolbesturen met hun vingers afblijven.
Het is nota bene een kinderfeest. Laten ze zich met belangrijkere zaken bezig houden. Wanneer bepaalde groepen of minderheden zich niet in onze tradities kunnen vinden, dan rotten ze maar weer op waar ze vandaan komen. Zij hebben zich aan te passen aan onze tradities, normen en waarden en niet omgekeerd.
( je kunt ook even van october tot januari vacantie nemen)
De mensen moeten ons aan ons aanpassen als ze van de gastvrijheid willen genieten
Wij niet aan hun
Anders moeten ze maar verder gaan kijken
Waar hun thuis dan wel ligt
vanaf blijven!
Zwarte Piet moet natuurlijk blijven de mensen die hiermee opgegroeid zijn geven het door aan hun kinderen en kleinkinderen ga zo maar door, het is een jarenlange Nederlandse traditie en vooral een kinderfeest dus blijf af van zwarte Piet zonder hem is het géén Sinterklaasfeest meer. Het zijn gewoonweg zielePieten die hier tegen zijn...
heel goed, en luister naar de burgemeester van Rotterdam
sinterklaas hoort bij zwarte piet en heeft niets met rascisme te maken.
Als ik ergens te gast ben en daar kost en inwonering krijg dan pas ik me zoveel mogelijk aan zonder eisen te stellen
Niks discriminatie .het is een traditie van ons nederlanders
Een gezellig kinderfeest
Sinterklaas heeft niks met rasime cq discriminatie te maken.
Zoek eerst maar eens op in de dikke van dalen wat rasime cq discriminatie betekend.
We leven in een vrij land als je het niet leuk vind vier het gewoon niet.
Misbruik een kinderfeest niet om achterstelling naar voren te brengen.
| This discussion has been closed. |
Waanzin ten top..onze traditie. Waarom hangen AH Jumbo De Bijenkorf hun oren deepdown?
Laf zwakte en bang om omzet te verliezen.