zwartepietmoetophaagsescholenblijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
zo creëer je discriminatie onder kinderen
Dit is een Nederlandse traditie
Vorige jaar Sinterklaas op Curaçao gevierd.
Alle zwarte kinderen waren Piet verkleed.
EEN groot feest...!!
We mogen toch ook niets zeggen van islamitische feesten of van andere geloven. als mensen hier zoveel problemen mee hebben dan moeten ze er voor kiezen om niet in Nederland te verblijven!!!!!!
Afblijven het is ban ons en ik geef nooit op al moet ik alleen zwart rondlopen heeft niks met discriminatie te maken ze willen gewoon hier de baas spelen
Grotere onzin bestaat niet, dan kun je alles wel afschaffen, Kerstmis door zijn elfen (dwergen) , de paashaas met die zware mand (dierenbescherming), buiten dat, je stuurt Piet weg maar haalt IS binnen.
Men moet van ONS Nederlands kinderfeest afblijven!!!! Te gek voor woorden om hieraan te sleutelen .Ik snap de schoolbesturen ECHT niet om mee te doen met het verknallen van ons echte Sint-Pietfeest In 1969 stond ik zelf voor de klas en er is toen nooit een woord over gerept om dit Kinderfeest te verprutsen..Wij hadden toen ook al donker gekleurde collega s in school .Niemand voelde zich gediscrimineerd TM 2010 heb ik alleen maar super fijn genoten met de leerlingen van fantastische Sint-Zwarte Pietfeesten .Wij als blanke Nederlanders worden gediscrimineerd om aan ons Sintfeest te laten sleutelen .Ik begrijp echt niks van het Onderwijs bestuur om medewerking te verlenen .Er wordt en is al zoveel verpest voor het jonge KIND .Zwarte Piet moet doodgewoon blijven!!!!!!!!!!
SCHOOLBESTUREN;JULLIE MOETEN BETER WETEN .IK VIND HET ZWAK WAT JULLIE DOEN IVM :WEG DE ZWARTE PIET .
Een kinderfeest heeft niks te maken met discriminatie!
| This discussion has been closed. |