zwartepietmoetophaagsescholenblijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Persoonlijk vind ik het treurig dat er petitie voor nodig is om "Zwarte Piet" op Zwarte Piet te doen gelijken.
Verder vergelijk, hoewel er veel vergelijkingen mogelijk zijn, vind ik niet nodig.
Het is een 'kinderfeest' en zo moet het blijven ook.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Een zeer kleine minderheid heeft last van een misplaatst slachtoffersyndroom, kijken met een bril vanuit het verleden.
Niet buigen daarvoor. Zwarte Piet is zwart door het roet van de schoorsteen. Is assistent van Sinterklaas, en ja wie stout is...hoort straf te krijgen. Geen hedendaags rascistisch element.Te belachelijk voor woorden dat hiervoor wordt gezwicht. Verziekt een kinderfeest.
Re:
voor mij mag Zwarte Piet blijven! Ik hoop dat mensen inzien dat deze mening helemaal los staat van het gevaarlijke gebral van de PVV. Pim
We moeten in dit land nu echt eens af van die verschrikkelijke politieke correctheid zoals die nu bij die schoolbestuurders weer opduikt! Zwarte Piet hoort traditiegetrouw bij Nederland. Andere landen hebben ook (andere) tradities waar wij ook niet aan moeten komen, zo eenvoudig is dat. Bovendien: wie zich daar niet in kan vinden, vertrekt maar. Tot slot is het een zeer kleine minderheid die zich aan Zwarte Piet zou storen en die minderheid gaat natuurlijk niet regeren, dat doet de meerderheid ! We gaan Zwarte Piet dus helemaal niet afschaffen.
Zwarte piet is zwart en blijft zwart.
| This discussion has been closed. |