YES2morrowlandXL
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Wees trots op wat landgenoten organiseren en stel je voor 1 keer is in de plaats van de gemeenschap in plaats van een egoïstische kijk op de maatschappij. Rationaliteit boven emotionaliteit!
lawaai valt goed mee
vandalisme = verantwoordelijkheid van de gemeente dus meer politie op straat . De gemeente verdiend meer dan genoeg aan TML om dit alles in goede banen te leiden.
Re:
er zijn vergaderingen geweest en er is met de mensen uit de buurt over gesproken..
Laat de mens zn pleziertjes toch behouden!!
Ik begrijp dat mensen mogelijk overlast ondervinden door een internationaal bekend festival zoals Tomorrowland, ik denk echter dat klagen over 2 weekends na elkaar, waarbij maximum 4 uur overlast wordt ervaren per nacht (geluidsoverlast geldt pas na 22.00 uur, en het festival stopt om 01.00 uur 's nachts en op zondag om 00.00 uur (bron:http://www.tomorrowland.com/en/opening-hours)), als zeer verzuurd bestempeld kan worden. Het feit dat deze mensen zulk een festival, dat jaarlijks 180.000 bezoekers (en dit jaar dubbel zoveel) van over heel de wereld kan blijven boeien en aantrekken, willen verhinderen, toont van zeer weinig respect. Als zeer klein land mogen we enorm fier zijn over wat we ieder jaar weten te bereiken qua festivals en internationale uitstraling. Het zijn een aantal verzuurde enkelingen die op dit moment een jaarlijkse ontspanningsmogelijkheid van honderdduizenden willen vergallen. Dit is zeer triestig en zeer egoïstisch.
in de plaats van verzuring
Re:
Wassen oordopjes. Slaap er zelf al 5 jaar mee. Het duurt een nachtje of 2 om eraan te wenne maar daarna ben je het gewoon. Ik kan zef niet meer zonder.
Maar ze mogen op 50 meter van mijn deur elk weekend een TML organiseren.
Ik slaap heerlijk...
BTW.. Ik ken de buurt daar toevallig een beetje. Het is daar 355 dagen per jaar zeer rustig.
Dus klagen over die twee weekends lijkt verdacht veel op slechte wil.
Misschien kan men deze zeer beperkte minderheid aanklagen wegens roekeloos geding.
Zulke economische schade willen veroorzaken in deze tijden van crisis grenst aan het walgelijke.
En zoals ik eerder zei... Oordopjes... Te krijgen bij uw apotheker...
Probleem opgelost.
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |
Re:
#3: -
Blèter